آرامگاه شهید مدرس آماده پذیرایی از ۳۰ هزار نمازگزار عید فطر

مدیر عامل مؤسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) گفت: با اقدامات انجام شده زیارتگاه شهید مدرس آماده پذیرایی از ۳۰ هزار نمازگزار عید سعید فطر است.

حمزه سپهریان، مدیر عامل موسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه این زیارتگاه امسال همانند سال‌های گذشته میزبان نمازگزاران عید فطر است، افزود: به جای اقامه نماز عید فطر در مساجد، نماز در جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس و ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آمادگی مجتمع برای برپایی نماز عید فطر، افزود: نماز عید سعید فطر ساعت ۶,۳۰ صبح به امامت حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر اقامه می‌شود.
مدیر عامل موسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)، با اشاره به اینکه برای برپایی نماز امسال نیز دو هزار تخته فرش ۱۲ هزار متر مربع پهن خواهد شد، عنوان کرد: از دو هزار تخته فرش، هزار تخته فرش در انبار کاشمر موجود است و باقی فرش‌های مورد نیاز از آستان قدس رضوی تأمین می‌شود.
وی با اعلام اینکه برای این مراسم باشکوه بیش از ۳۰ هزار بسته متبرکه تهیه شده که در بین نمازگزاران توزیع خواهد شد، توزیع کارت قنوت، مهر و … در ورودی‌های زیارتگاه شهید مدرس را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: عید فطر، نماد وحدت مسلمین است و در این گردهمایی بزرگ، بغض‏‌ها و کینه‏‌ها تبدیل به دوستی و همدلی می‌شود و مومنان در یک صف واحد احساس اتحاد و نزدیکی بیشتری به همدیگر می‌کنند.
سپهریان اظهار امیدواری کرد: در این عید رحمت و مغفرت نظاره‌گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت، پیشبرد آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت در ایران اسلامی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *