تشکل‌های فرهنگی کاشمر خواستار مناظره با نماینده اصلاح‌طلب این شهرستان شدند

تشکل‌های فرهنگی کاشمر در اعتراض به مواضع بیان‌شده نماینده اصلاح‌طلب این شهرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی خواستار برگزاری مناظره با بهروز بنیادی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، به‌نقل از روابط عمومی تشکل‌های فرهنگی کاشمر، این تشکل‌های فرهنگی در اعتراض به‌مواضع بیان‌ شده توسط بهروز بنیادی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در ششم تیرماه 1397 با صدور بیانیه شماره دو برای برگزاری مناظره با بهروز بنیادی اعلام آمادگی کردند.

در این بیانیه که امروز در بین نمازگزاران جمعه کاشمری توزیع‌ شده، خطاب به‌بهروز بنیادی آمده است:

ظاهراً مطالبه‌گری بخشی از مردم به‌عنوان موکلین شما در شهرستان کاشمر، بر شما گران آمده و در محافل مختلف خصوصاً جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان، برآشفته‌اید که مگر شهر بی‌دروپیکر است که عده‌ای در کنار تریبون نماز جمعه هر کاری می‌خواهند انجام دهند؟!!

جناب آقای دکتر بنیادی، اتفاقاً شهر مردم غیور، شهیدپرور و فهیم شهرستان کاشمر، بی‌دروپیکر نیست و بالاتر از آن، مملکت نیز با توجه به‌وجود چنین مردمانی، دری و پیکری مستحکم و ایمن و هوشمند دارد!

اکنون این ماییم که باید سؤال کنیم، مگر مجلس شورای اسلامی و کسوت نمایندگی مردم، دروپیکری ندارد که هرکس هرچه دلش خواست، بدون توجه به مصالح نظام، مردم و منویات مقام معظم رهبری از تریبون آن با نام نماینده شهر آقای شهید، مدرس مظلوم، بیان نماید؟!!

در این بیانیه تأکید شده است: جناب آقای بنیادی، در هفته گذشته صرفاً سؤالاتی از شما پرسیدیم و مطالبه‌گری کردیم، مگر حضرت خودتان همیشه عنوان نمی‌کنید که هیچ مسئولی در هر مقامی نباید از پاسخ‌گویی فرار نماید؟ پس چرا به‌جای پاسخگویی برآشفته و از مقامات مختلف شهرستان تقاضای پیگیری و برخورد با مردم منتقد و معترض را نموده‌اید؟!!

بنابراین از آنجا که پس از تجمع نمازگزاران در هفته گذشته حضرت‌عالی و همچنین سایر طرفداران شما به‌ویژه در فضای مجازی، به‌جای پاسخگویی به‌اعتراض برخاسته و صورت‌مسئله را پاک نموده‌اید، بدین‌وسیله ما به‌عنوان برخی از شخصیت‌ها و تشکل‌های فرهنگی شهرستان کاشمر از شما دعوت می‌کنیم تا در جلسه مناظره‌ای که یک‌طرف آن حضرت‌عالی و طرف دیگر آن نمایندگان تشکل‌های فرهنگی شهرستان هستند، در محلی مانند مسجد جامع و در انظار عموم مردم شرکت فرمایید.

باشد تا مردم خود قضاوت نمایند که مواضع چه کسی با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری، مصالح مردم، نظام اسلامی و عقلانیت انقلابی منطبق است.

در پایان این بیانیه تعدادی از شخصیت‌ها و تشکل‌های فرهنگی شهرستان کاشمر آمده است: احتراماً منتظر تعیین زمان مناظره از سوی شما برای اطلاع‌رسانی به‌عموم مردم می‌باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *