کمک یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومانی خیرین به مرکز نیکوکاری ولی‌عصر(عج) کاشمر

مدیر مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) کاشمر گفت: طی ۹ ماهه ابتدای امسال خیرین به این مرکز یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند. کمک یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومانی خیرین به مرکز نیکوکاری ولی‌عصر(عج) کاشمرعلی شبان، مدیر مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن تقدیر از تمامی کسانی که با مرکزی نیکوکاری ولی عصر(عج) در روستای فرح‌آباد همکاری دارند، گفت: این مرکز واحدهایی را در روستاهای فدافن، رزق آباد، تربقان، نای، فرشه، فرگ، عارف‌آباد، رزق‌آبادو قوچ پلنگ را تحت پوشش دارد.
وی ادامه داد: طی ۹ ماهه ابتدای سال گذشته بالغ بر ۸۳۰ میلیون تومان به مرکزی نیکوکاری ولی‌عصر(عج) کمک شده که این آمار در مدت مشابه امسال به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه این رقم به نسبت مدت مشابه خود، ۴۰درصد رشد داشته است، افزود: برای جهیزیه مبلغ ۳۶ میلیون تومان، شوق زیارت ۲۰ میلیون تومان، صدقات ۱۳۵ میلیون تومان و از محل زکات ۲۸۰ میلیون تومان جذب شده است.
مدیر مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) همچنین به عملکرد این واحد نیکوکاری در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای معیشت، ۴۳۰ میلیون تومان، جشن عاطفه‌ها ۳۸ میلیون تومان، جشن نیکوکاری ۵۴ میلیون تومان، کفاره ۳ میلیون تومان، اطعام حسینی ۶۲ میلیون تومان، قربانی ۱۷ میلیون تومان و اکرام ایتام ۹۵ میلیون تومان جذب شده است.
وی عنوان کرد: تمامی این کمک‌ها در بین نیازمندان واقعی توزیع شده است. این مرکز با پشتیبانی مردم به عنوان پل ارتباطی میان نیازمندان و خیرین در این مسیر گام‌های خوبی را برداشته است.
شبان ایجاد شبکه سازی و جذب رابطین در سطح منطقه و محلات، ساماندهی حرکت‌های خودجوش مردمی با هدف خدمت‌رسانی هدفمند و موثر به نیازمندان، تشکیل مجامع نیکوکاری ویژه بانوان، تشکیل کارگروهای تخصصی و مشورتی با خیرین، رابطین و چهره‌های تاثیرگذار در منطقه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارآفرینی در راستای توانمند سازی خانواده‌های مددجوی نیازمند و… را از جمله اقدامات شاخص واحدهای نیکوکاری دانست و گفت: در بخش مرکزی ۱۲ هزار نفر را شبکه سازی کرده‌ایم.
مدیر مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) عنوان کرد: هر فرد با هر توانی می‌تواند در راستای رفع مشکلات نیازمندان با واحدهای نیکوکاری همکاری کند.
وی شعار از مردم برای مردم را شعار مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) دانست و افزود: در راستای رسیدن به اهداف نیازمند مشارکت بیشتر خیرین هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *