رئیس دانشگاه پیام نور واحد کاشمر: رفع کمبودهای موجود نیازمند توجه جدی مسوولان است

رئیس دانشگاه پیام نور واحد کاشمر با توجه به کمبودهای موجود گفت: نیازمند توجه بیشتری از سوی مسوولان استان و شهرستان هستیم .
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خراسان، حجت الاسلام نصیری در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور واحد کاشمر اظهارداشت: این واحد دانشگاهی با 4000 نفر دانشجو تنها 830 متر فضای مفید آموزشی، 400 متر فضای آزمایشگاهی و لابراتوار، 300 متر مسجد و 1100 متر فضای اداری با احتساب سالن اجتماعات دارد.
وی گفت: اگرچه مرکز پیام نور واحد کاشمر به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرجمعیت ترین مراکز در سطح استان است اما آنگونه که می بایست از امکانات مطلوب برخوردار نیست.
رییس دانشگاه پیام نور واحد کاشمر عدم اطلاع دانشجویان از برخی قوانین، بندها و تبصره‌ها را از دیگر مشکلات این دانشگاه برشمرد و گفت: از دانشجویان می‌خواهیم اطلاعات لازم را از طریق منابع لازم و راهنمای دانشگاه کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز این واحد دانشگاه به سمت رشته های فنی و مهندسی سوق پیدا کرده است، افزود: امروز مرکز کاشمر در 6 رشته فنی و مهندسی، 4 رشته علوم پایه و ریاضی و باقی در رشته های انسانی دانشجو می گیرد.
نصیری از دو برابر بودن دانشجویان دختر نسبت به دانشجویان پسر خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت مشغول خدمت رسانی است.
وی در ادامه با بیان این که دانشگاه پیام نور امروز در آسیا به عنوان دومین دانشگاه و در دنیا به عنوان ششمین دانشگاه بزرگ آموزش باز به لحاظ تعداد دانشجو و گرایش رشته مطرح است، افزود: دانشگاه پیام نور امروز به خاطر افزایش تعداد اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه از حالت غیرحضوری به نیمه حضوری و حضوری تغییر پیدا کرد و از رشته های صرف الهیات و تئوریک به سمت رشته های فنی و مهندسی سوق پیدا کرده است.
حجت الاسلام نصیری با اشاره به این که دانشگاه پیام نور واحد کاشمر از سال 69 در رشته علوم تربیتی با 80 دانشجو آغاز به کار کرد،‌گفت: هم اکنون این دانشگاه با 4000 دانشجو در 42 رشته، 12 هیات علمی و 120 استاد توانسته یکی از قدیمی ترین و پرجمعیت ترین دانشگاه‌ها در سطح شهرستان باشد به طوری که هم اکنون نیمی از دانشجویان دانشگاه‌های سطح شهرستان کاشمر مربوط به دانشگاه پیام نور است.

3 پاسخ

  1. باعرض سلام وادب ما اخرنفهمیدیم کلاسای پیام نور اجباریه یااختیاری ک این ترم اساتیدمحترم بدلیل غیبت درکلاس نمره میانترم ندادن اگه ممکنه بیشتربه فکردانشجوهای حقوق باشین باتشکر

  2. باسلام وخسته نباشید خدمت ریاست محترم دانشگاه ممنون از زحمات جنابعالی

  3. مهسا جان شما دانشجوی دانشگاه پیام نور هستی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *