برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان کاشمر

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و گرامیداشت سرداران شهید محمدعلی صادقی، محمد یزدانی، علیرضا عاصمی، علیرضا قوام و سیدحسین فلاح هاشمیان در کاشمر برگزار شد.
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و گرامیداشت سرداران شهید محمدعلی صادقی، محمد یزدانی، علیرضا عاصمی، علیرضا قوام و سیدحسین فلاح هاشمیان چهارشنبه 19 دی در زیارتگاه شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس(ره) با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر آحاد مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.
مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی در این یادواره با اشاره به اینکه مضمون اکثر وصیت نامه و پیام شهدا، پیروی از امام و ولایت فقیه است گفت: شهدا در وصیت نامه‌های خود تاکید کردند که امام را تنها نگذارید، بنابراین ضرورت دارد در راستای عمل به وصیت شهدا پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به اهدافشان نرسند.
حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا با اشاره به اینکه عملیات کربلای 4 و 5 قبل از انجام لو رفته بود، اما با خون شهدای غواص و طلبه از استان‌های خراسان و اصفهان انجام شد، خاطر نشان کرد: با وجود لو رفتن عملیات و تعداد زیاد شهدا و مجروح در این عملیات هیمنه دشمن شکسته شد و از جمله عملیات‌های موفق دوران دفاع مقدس بود.
فرازی‌نیا با تاکید بر اینکه برای درک پیام شهدا باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و به ولایت فقیه عشق بورزیم افزود: خودمان را نباید از قطار انقلاب و ولایت پیاده کنیم، بلکه باید با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.
در این یادواره محمدرضا وکیلی‌نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر و تنی چند از مسئولان نیز حضور داشتند.
برگزاری نمایشگاه، اجرای سرود و مداحی، پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است شهرستان کاشمر ۶۵۴ شهید، یک هزار و 821 جانباز و ۱۱۷ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *