وجود 19 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کاشمر

خبرگزاری فارس: وجود 19 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کاشمر
احمدرضا روشندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: طرح‌های عمرانی حوزه ورزش کاشمر به لحاظ نبود اعتبار در یک رکود کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه زمین‌های ورزشی روباز روستایی، سالن ورزشی و روستاهای فدافن، قوژد و ایور و استادیوم ورزشی آزادی کاشمر را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در این شهرستان عنوان کرد و افزود: استخر سرپوشیده کاشمر نیز که در سال 86 کلنگ آن به زمین زده شده است در حالت فندانسیون و به دلیل نبود اعتبار رها شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر افزود: در حال حاضر 40 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی زیر نظر این هیئت‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کسب مقام‌های مختلف توسط ورزشکاران در رشته‌های متعدد ورزشی افزود: علی‌رغم همه کمبودها، خوشبختانه ورزش کاشمر از جایگاه خوبی در سطح استان برخوردار است و ورزشکاران کاشمری در مسابقات مختلف استانی و کشوری به صورت تیمی و انفرادی موفق به کسب عناوین مختلف هم شده‌اند.

روشندل با تأکید بر اینکه در 2 سال اخیر هیچ گونه اعتباری به مجموعه ورزش شهرستان تخصیص نیافته گفت: اخیرا با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبالغ جداگانه‌ای توسط وزارت نفت به حساب اداره شهرستان واریز شده است که آن هم صرف خرید توپ و تور و اقلام ورزشی برای جوانان در روستاهای شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبار و نبود منابع مالی مهم‌ترین دغدغه و درخواست در حوزه ورزش شهرستان است اظهار داشت: در سال‌های اخیر با کمک مالی حامیان و خیرین ورزشی توانسته‌ایم نیازهای ضروری رشته‌های ورزشی را برطرف و در این راستا مسابقات ورزشی هم برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان روستایی از ورزش یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر در اکثر روستاهای شهرستان ورزش با استقبال خوبی روبه‌رو شده به طوری که در رشته‌های رزمی، کاراته و تکواندو و فوتبال از مهم‌ترین ورزش‌هایی است که در روستاها در حال انجام است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *