اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فرودگاه کاشمر

محمد اسماعیل نیا

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلیل آباد، حجت الاسلام اباصلت غفاری در جمع مسئولان شهرستان خلیل آباد که به مناسبت هفته کار و کارگر و هفته شهر و شهروند تشکیل شده بود اظهار کرد: درست است کار نماینده مجلس قانون گذاری است ولی مردم هم خواستار هستند تا ببینند نماینده شهرشان چه اقداماتی را داشته است.

وی جاده بردسکن به سبزوار را فاقد اصول استاندارد ذکر کرد و افزود: این جاده به پله تشبیه می‌شود زیرا دست اندازهای این محور بسیار زیاد است.

در این جلسه محمد اسماعیل نیا نماینده شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوال امام جمعه خلیل آباد گفت: در مدت دو سال از فعالیت این دوره، اقدامات زیادی صورت گرفته است.

وی بحث فرودگاه مدرس را دارای کد ساخت معرفی کرد که تا قبل از آن این گونه نبود.

اسماعیل نیا گفت: در دو سال گذشته بیش از 60 میلیارد ریال به ساخت این فرودگاه اعتبار گذاشته شده است و امسال هم مبلغ 40 میلیارد ریال با کمک استاندار خراسان رضوی و معاونت ایشان اعتبار گذاشته شده است.

نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ایجاد راه آهن را از دیگر طرح‌های این منطقه نام برد که  شهرهای خلیل آباد، کاشمر را منتهی به راه آهن سراسری می‌کند و مجوز لازم از دولت اخذ شده است.

وی راه آهن بندر امیرآباد به شمال خراسان وخراسان رضوی از روی اسفراین به سبزوار، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر به چابهار را هم از دیگر اقدامات دانست که در دست مطالعه قرار دارد.

اسماعیل نیا اظهار کرد: متاسفانه  اعتبارات کشور در دوره قبل و در دولت دهم با مشکل مواجه شد و در این دولت هم بجای سرعت  100کیلومتری در تامین اعتبار، باید با سرعت 20 تا 40کیلومتری حرکت نمود که تامین اعتبار به رایزنی‌های متعدد نیازمند است.

وی افزود: در همین راستا باز کوتاه نیامده و توانسته‌ایم با این مشکلات مجوز روکش جاده خلیل آباد به سبزوار را بگیریم و جاده عظیم آباد به کندر از توابع این شهرستان را با مجوز ساخت و تامین قیر دنبال کرده‌ایم که در دست اقدام است.

3 پاسخ

  1. خسته نباشید. چه کارهای مهمی. بعد از 2 سال فعالیت مداوم جاده عظیم آباد به کندر را اسفالت می کنید. تازه بحث راه آهن هم در دست مطالعه است. اگر بخواهد اینجوری باشد بحث فرودگاه هم از 30 سال پیش دست مطالعه بوده اما 10 سال دیگر هم راه نمی افتد. ما باید یک 40 سالی منتظر باشیم. خواهشا آقای نماینده محترم کارهایی که واقعا انجام دادید را اعلان بفرمایید نه طرح های در دست مطالعه.

  2. خواهشا اینقدر خالی نبندین . کجا رفت اون قولهای انتخاباتی البته برای نزدیکانتان تاحالا بد نبوده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *