مسابقه ملی نانو در دانشگاه آزاد کاشمر برگزار شد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد کاشمر از برگزاری چهارمین دوره مسابقه ملی نانو همزمان با سراسر کشور مسابقه ملی نانو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان دکتر یوسف جلال آبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این چهارمین دوره از مسابقات ملی نانو است که همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر برگزار شد، افزود: مسابقه ملی نانو با حمایت ستاد ملی نانو که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌باشد از سال ۹۰ برگزار شد.

جلال آبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با مدیریت کانون فارغ التحصیلان این دانشگاه از سال ۹۰ با تشکیل نهاد ترویجی زیر نظر ستاد نانو کل کشور هر ساله حضوری فعال در این مسابقه کشوری دارد که در سال ۹۳ توانستیم با ثبت نام ۱۱۵ نفر از بین علاقمندان این دانش، یکی از مراکز برگزاری این آزمون در شهرستان کاشمر باشیم.

وی هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را شناسائی و کشف استعدادهای بالقوه علاقمند به این رشته و تبدیل این استعدادها  به بالفعل دانست و گفت:  خوشبختانه در سه سال گذشته چندین استعداد از این شهرستان شناسایی شد که در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *