برگزاری مرحله نخست مسابقات پینت‌بال سناریویی قهرمانی کشور

مرحله نخست مسابقات پینت‌بال سناریویی قهرمانی کشور به میزبانی باشگاه پینت‌بال یاسر کاشمر برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات پینت‌بال سناریویی قهرمانی کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر گفت: در این دوره از مسابقات 12 تیم از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، تهران، یزد، اصفهان، سمنان و خوزستان در 3 دوره مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با هم به رقابت پرداختند.

نیما زمردی با بیان این‌که تیم‌های شرکت‌کننده در مدت یک روز برگزاری این مسابقات با هم به رقابت پرداختند، یادآور شد: در پایان تیم کهکشان از خراسان رضوی با کسب بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های آلفای تهران و آرافیک مشهد نیز به ترتیب حائز عناوین دوم و سوم شدند.

وی با بیان این‌که در پایان تیم‌های باشگاه یاسر کاشمر و شهرداری بیرجند به طور مشترک عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: مسابقات پینت‌بال سناریویی قهرمانی کشور در 4 مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست این رقابت‌ها کاشمر میزبانی کرد و تا پایان سال نیز اصفهان، مازندران و تهران میزبان برپایی مرحله‌های دوم، سوم و چهارم این دوره از مسابقات خواهند بود.

مسئول برگزاری مسابقات پینت‌بال سناریویی قهرمانی کشور گفت: با پایان یافتن 4 مرحله این مسابقات، مجموع امتیازات تیم‌ها در این مراحل تعیین‌کننده تیم قهرمان در سال جاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *