تئاتر کاشمر افت کرده است

مسئول انجمن نمایش خراسان رضوی اظهار کرد: تئاتر کاشمر توانایی و پتانسیل بالایی دارد که امروز شاهد کاهش توانایی این هنر در کاشمر هستیم.

علی روحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان با بیان اینکه کاشمریکی از شهرستانهای فعال در عرصه تئاتر بوده است، افزود: در سالهای گذشته حضور گروههای تئاتر را در جشنواره‌ها شاهد بودیم که این حضور بسیار کم رنگ شده است.

وی با انتقاد از اینکه هنرمندان باید توجه خاصی به پیشکسوتان تئاتر داشته باشند، تصریح کرد: توقع استان از حضورو ارائه کارهای خوب تئاتری از کاشمر زیاد است چون هنرمندان بزرگی در مرکز کشور از این شهرستان حضور دارند.

مسئول انجمن نمایش خراسان رضوی با انتقاد از اینکه هنوزعلت عدم حضور در جشنواره‌ها توسط هنرمندان این شهرستان معلوم نشده است، گفت: این شهرستان با فعالیت بیشتر جایگاهش را باید به دست بیاورد و به نقطه اوج خود که قبلا داشته است برسد.

وی نبود آموزش، نبود وجود متنهای استانی و محلی را از مشکلات دیگر تئاتر استان و شهرستانها عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های انجمن نمایش استان استعدادیابی هنرمندان شهرستانها می‌باشد.

وی حرکت به سمت تئاتر تخصصی را از الزامات امروز تئاتر عنوان کرد و افزود: اگرچه هیچ کار بی‌عیب و نقص نداریم ولی با حمایت از هنرمندان و تلاش برای تهیه متنهای خوب امیدواریم تئاتر پویا و در شان استان داشته باشیم و به قله‌ای که هدف است برسیم و این امور بدون یاری و همکاری هنرمندان غیر ممکن است.

روحی با تاکید براینکه بازیگران تئاتر با سختی زندگی می‌کند، افزود: هنرمندان ایجاد تئاتر جذاب، شیرین و خلاقانه راباید در برنامه کاری خود قراردهند تا مورد حمایت مردم قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *