از خادمین و دست اند کاران اعتکاف ۹۳ شهرستان کاشمر قدردانی شد

این مراسم به همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر و اداره اوقاف در محل دارالقرآن امام زاده سید حمزه برگزار شد.

حجت اسلام یعقوبی در این مراسم بیان داشت : تقدیر و تشکر می کنم از همه دست اندرکاران و مسئولین برگزار کننده اعتکاف در شهرستان کاشمر که به خوبی برگزار گردید.

امام جمعه کاشمر با اشاره به برگزاری اعتکاف همزمان در سرتاسر کشور گفت: اینکه اعتکاف در کشور ما رشد کرد این از برکات انقلاب اسلامی است، قبل از انقلاب اعتکاف خیلی محدود در قم وجود داشت آن هم بصورت شخصی برگزار می شد.

وی افزود: الحمد الله بعد از انقلاب این فرصت در سراسر کشور شهر و روستا بوجود آمد و سال به سال هم رونق و کیفیت بهتری پیدا می کند، این یک فرصت است برای خودمان و مسئولین فرهنگی، ما اگر بخواهیم این تعداد نفر را جمع کنیم و با آنها صحبت کنیم که قالب این ها اکثرا جوان هستند و با آنها حرف بزنیم و سه روز در اختیار ما باشند برای آنها برنامه فرهنگی بریزیم، خوب چقدر کار سختی است اگر بدون اعتکاف باشد و این امر الهی برای ما این فرصت را ایجاد کرد .

نماینده ولی فقیه ادامه داد: همین اعیاد و رجب و شعبان و ماه رمضان و محرم و صفر این ها همه فرصت است که خداوند در متن دین ما قرار داده است که قدر این فرصت ها را باید خوب بدانیم و از آن خوب استفاده کنیم .

فروزان فرماندار کاشمر هم با تقدیر و تشکر از دست اندکاران برگزار کننده مراسم اعتکاف بیان داشت : این فضای اعتکاف که مولود انقلاب اسلامی است باید بر دامنه این مولود نیز بیفزائیم و سال به سال این مراسم رونق پیدا کند و بر جمعیت افزوده شودIMG_0930

وی افزود: انشالله در سال آینده بتوانیم قسمت خواهران را جدا کنیم تا برنامه های فرهنگی و دینی بهتری بتوانیم داشته باشیم و از نظر فضا مشکلی نداشته باشیم .

در ابتدای مراسم حجت اسلام مجیدی گزارشی از اعتکاف امسال و تعداد شرکت کنندگان و نحوه اجرای اعتکاف بیان داشت.

وی گزارش داد : اعتکاف امسال در ۲۷ مسجد در شهرستان کاشمر و خلیل آباد و شهر ریوش با شرکت حدود ۲۲۵۰ نفر شرکت کننده برگزار گردید که اکثر معتکفین از قشر جوان بودند .

حجت اسلام مجیدی افزود از همه سازمان ها و ادارات و مخصوصا امام جمعه محترم و شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای مسجد جامع و براداران بسیج و نیروی انتظامی و روحانیون حلقه های معرفت تقدیر و تشکر به عمل می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *