دانش‌آموزان دختر دو برابر پسران افسردگی دارند

مشاور رییس آموزش و پرورش کاشمر گفت: دانش‌آموزان دختر دو برابر پسران افسردگی دارند.

زهرا عاصمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه در پژوهشهای به عمل آمده در سطح شهرستان افسردگی شدید در بین دانش‌آموزان دختر را شاهدیم، افزود: این افراد در آینده نزدیک مادر خواهند شد و آسیبها را به نسل بعد هم انتقال می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط در بین دختران با جنس مخالف بسیار زیاد است، افزود: این ارتباط به منزله مسائل جنسی نیست.

وی با بیان اینکه معدود دانش‌آموزان دختری هستند که از این ارتباط مصون مانده باشند، بیان کرد: هدف از برقراری ارتباط بیشتر مسائل عاطفی است.

وی با بیان اینکه این دختران به خاطر اضطراب می‌خواهند این ارتباط برقرار شود، از مسئول آموزش و پرورش خواست مجوز پژوهشهای مدونی نه در قالب آمار و ارقام بلکه بدین جهت که به یک پروتکل درمانی منجر شود را بدهند.

عاصمی با اشاره به اینکه اغلب مدیران چون می‌خواهند نتایج کار خود را فقط عرضه کنند بیشتر در بعد آموزشی دقت می‌کنند، گفت: متاسفانه در مدارس عادی انگیزه‌ها بسیار کم و خسته کننده و در مدارس خاص انگیزه رشد نداشته و تنها مسائل رقابتی مطرح است به طوری که معتقدند به یک ربات دختر تبدیل شده‌اند تا فقط درس بخواند.

وی در پایان از زیاد شدن رقابت ناسالم در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: متاسفانه توان برقراری ارتباط اجتماعی سالم در بین خودشان را ندارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *