پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت درگذشت استاد شمس شریعت تربقان


در پی درگذشت استاد فرزانه، دکتر شمس شریعت تربقان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی، این فقدان بزرگ را به خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران تسلیت گفت. پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت درگذشت استاد شمس شریعت تربقان

در پی درگذشت استاد فرزانه، دکتر شمس شریعت تربقان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی، این فقدان بزرگ را به خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران تسلیت گفت.

متن پیام مسئول نهاد به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر تاسف بار درگذشت جانگداز استاد ارجمند، دکتر شمس شریعت تربقان که به حق یکی از سرمایه های بزرگ علمی کشور محسوب می شد؛ موجی از اندوه و تالم در دل های دانشجویان، استادان و همکاران دانشگاه ایجاد کرده است.

لذا اینجانب بدینوسیله این مصیبت را به همه اهل علم به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران و بالاخص خانواده و بستگان داغدار این استاد فرزانه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور، غفران الهی و بهره مندی از الطاف لایزال حضرت حق و برای بازماندگان ارجمند، پایداری و شکیبایی مسالت می نمایم.

دکتر نیکزاد عیسی زاده

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *