پلمب 3 پاتوق سوداگران مرگ در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از پلمب سه واحد مسکونی که پاتوقی برای سوداگران مرگ در این شهرستان شده بود خبر داد.

خبرگزاری فارس: پلمب 3 پاتوق سوداگران مرگ در کاشمر

ابوالقاسم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در راستای اجرای حکم قضایی پلمب شده است.
وی با بیان اینکه بنا به گزارشات متعدد مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در این واحدهای مسکونی، تحقیق و بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و نیز بررسی‌های نامحسوس اخبار دریافتی از سوی شهروندان را تأیید کردند.
فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به جمع‌آوری مستندات و نیز تأیید گزارشات مردمی و نارضایتی‌های گسترده مراتب از طریق مراجع قضایی پی‌گیری شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مأموران قضایی سه واحد منزل مسکونی که محلی برای پاتوق معتادان تبدیل شده بود پلمب و از مزاحمت‌های مکرر برای اهالی جلوگیری شد.
وی با تأکید بر این که از زمان اجرای طرح تاکنون 14 واحد مسکونی پلمب شده است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعال شدن چنین پاتوق‌هایی در محله خود مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
باقری با بیان اینکه اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و پلمب پاتوق‌های آنان بازتاب‌های خوبی در سطح جامعه داشته است، گفت: رضایت‌مندی مردم، ایجاد ترس و واهمه در بین سایر توزیع‌کنندگان مواد مخدر از مهمترین نتایج اجرای این طرح است.

یک پاسخ

  1. باسلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت.
    من یکی از کسانی هستم که حداقل روزی یه بار به این سایت سر می زنم ولی چند وقته این سایت به روز نیست. سایت های دیگه از جمله کاشمربصیر خیلی بروز تره.اگه امکانش هست به روز باشین.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *