درخشش دانش‌آموزان کاشمری در مسابقات معارف خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: درخشش دانش‌آموزان کاشمری در مسابقات معارف خراسان رضوی

ایرج سعادتمند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: 16 دانش‌آموز برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در مرحله شهرستان برای رقابت استانی به این مرحله از مسابقات اعزام شدند.

وی با اشاره به این که هشت نفر از دانش‌آموزان کاشمری با کسب رتبه‌های اول هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات معارف اسلامی دعوت شدند، خاطرنشان کرد: علیرضا حسین‌نژاد دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در رشته اذان، محمد پاکدل دانش‌آموز پایه اول متوسطه در رشته صحیفه، عرفان محب دانش‌آموز اول متوسطه در رشته مفاهیم، علی نژادابراهیم دانش‌آموز پایه اول متوسطه در رشته نهج‌البلاغه، محمد جواد بشارتی دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در رشته انشای نماز، امیر حسین زرخوان دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در رشته احکام در قسمت پسران و نسرین مدارا دانش‌آموز پایه چهارم متوسطه و فرزانه احمدپور دانش‌آموز پایه اول متوسطه در رشته انشای نماز موفق به کسب عنوان اولی در این دوره از مسابقات شدند.
وی یادآور شد: امیر حسینی دانش‌آموز پایه سوم متوسطه و علی توانگر دانش‌آموز پایه چهارم متوسطه نیز در این مسابقات موفق به کسب عنوان دومی در رشته اذان شدند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر تأکید کرد: 8 دانش‌آموز کاشمری که در این دوره از مسابقات موفق به کسب عنوان اول هر رشته شدند به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد
– 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *