اهدای 400 خشت طلا به حرمین کاظمین از سوی مردم کاشمر

خبرگزاری فارس: اهدای 400 خشت طلا به حرمین کاظمین از سوی مردم کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در محفل انس با قرآن کاشمر که با حضور قاری مصری و گروه هم‌خوانی از کشور عراق در جوار زیارتگاه امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه شهرستان در تأمین خشت‌های طلای مورد نیاز حرمین شریفین کاظمین هزار عدد بوده است که خوشبختانه تاکنون 400 خشت آن محقق و تقدیم ستاد بازسازی عتبات و عالیات شده است.
وی با بیان اینکه امروز مایه افتخار و خوشحالی مردم دارالمؤمنین کاشمر است که میزبان پرچم متبرک حرمین امام موسی الکاظم (ع) و جواد الائمه (ع) هستند، خاطرنشان کرد: مردم کاشمر که عشق و علاقه خاصی به امام رضا (ع) و پدر بزرگوار ایشان دارند تمام سعی خود را می‌کنند با تأمین مابقی سهمیه خشت طلای اختصاص یافته به شهرستان بتوانند نقشی کوچک در بازسازی این حرمین شریفین داشته باشند.
فرماندار کاشمر با اشاره به ساخت دو صحن بزرگ با 50 هزار متر زیربنا توسط خراسانی‌ها در ورودی باب‌المراد حرمین شریفین تصریح کرد: در فاز نخست 14 هزار متر به همت مردم مؤمن و دوستدار اهل‌البیت در خراسان رضوی احداث خواهد شد.
فروزان با اشاره به عطرآگین شدن فضای شهر کاشمر به دلیل ورود پرچم حرم امام موسی الکاظم (ع) از مردم مؤمن و روزه‌دار کاشمر خواست تا دعا کنند هرچه سریع‌تر عتبات و عالیات از وجود منحوس داعشی‌ها و تروریست‌ها پاک شود.

7 پاسخ

  1. بچه های خودشون از گشنگی آس و پاسن، حالا …

  2. ﻓﻘﻄ ﻳﻚ ﺟﻤﻠﻪ
    ﭼﺮاﻏﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﻭا ﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ ﺣﺮاﻡ اﺳﺖ

  3. اگه راست میگن بیان وضعیت مدارس کاشمرو بررسی کنن

  4. والله امامان معصوم راضی به این تجملات نیستن!! امام معصوم را با خشت طلا چه سر کار! برخی هم برای دل خود و برخی مسائل دیگر دنبال جمع کردن خشت طلا برای امامان (ع) هستند! یعنی هزینه ی واجب تری در خود شهرستان نیست که اندک سرمایه ی مردم را نیز جمع کنید و بفرستید برای گنبد طلای امامان؟!

  5. یک شعر زیبا و دردناک از ملک الشعرای بهار :
    در محرّم ، مردمان خود را دگرگون می کنند/ از زمین آه و فغان را زیب گردون می کنند.
    گاه عریان گشته با زنجیر میکوبند پشت/ گه کفن پوشیده ،‌ فرق خویش پرخون می کنند.

    خود اسیرانند در بند جفای ظالمان/ بر اسیران عرب این نوحه ها چون می کنند؟
    تا خرند این قوم، رندان خرسواری می کنند/ وین خران در زیر ایشان آه و زاری می کنند!

  6. ضمن سپاس از همه مسئولین دست اندرکار و آرزوی توفیق برای عزیزانی که با نیت پاک و عشق به اولیاء الله تو اهدای این خشتها سهیم بودن ولی لطفا اجازه بدید فکر کنیم و آگاهان علم و دین هم کمک بدن واقعا جمع آوری این اعانات برای تهیه خشت طلا!!! برای معصومی که خودش به ما سبک زندگی عاقلانه یاد داده چه وجهی داره ؟؟آیا لازمه؟ دین می پسنده ؟ ائمه اطهار راضین ؟ اینا افتخاره که در شهری که اشتغال نیست بخاطر سرمایه گذاری نکردن مردم ، حالا سرمایه هاشون رو با تبلیغات و تحریکات مذهبی بگیریم ببریم برا طلاکاری گنبدی که صاحب اصلیش هم همچنین چیزی نخواسته ؟؟ تو سیره معصومین این کارا سفارش شده ؟؟؟ نمدونم والله . شاید من اشتباه فکر میکنم …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *