پروژه‌های شهری کاشمر بدون کارشناسی احداث ‌می‌شود

21 پروژه نوسازی مدارس خراسان جنوبی افتتاح می شود

حجت الاسلام والمسلمین میثم خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: انجام پژوهش‌های علمی و تخصصی قبل از انجام هر پروژه عمرانی و اقتصادی می‌تواند از دوباره کاری‌ها و صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کند.

وی افزود: بین نیم تا دو و نیم درصد بودجه شورا‌ها و شهرداری‌ها باید به امر پژوهش اختصاص پیدا کند ولی متأسفانه در کاشمر شاهد این موضوع نیستیم در صورتی که پژوهش نردبان ترقی است و می‌تواند بر بهبود مدیریت شهری و افزایش کارآیی آن تأثیر غیر قابل انکاری بگذارد.

خزاعی خاطرنشان کرد: وقتی به موضوع تحقیق و پژوهش در اجرای طرح‌های عمرانی و شهری توجه نمی‌شود مردم احساس می‌کنند یک سری کارهای روزمره و ریزه کاری در حال انجام است و امور زیربنایی نادیده گرفته شده است از این رو هر چه فعالیت‌های شهرداری تخصصی‌تر باشد کارآمدی شورا و شهرداری بیشتر می‌شود.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: لازم است قبل از تصویب هر پروژه و عملیاتی کردن آن، مطالعات و پژوهش‌های لازم با استفاده از نظرات کار‌شناسان و متخصصان هر موضوع انجام شود تا با جلوگیری از آزمون و خطا شاهد اجرای پروژه‌هایی باشیم که مشکلی را از امروز و فردای شهر ما برطرف کند.

خزاعی تصریح کرد: البته باید تلاش کنیم که در این مسیر دچار شعارزدگی نشده و به طور عملی به انجام کارهای تخصصی بها بدهیم.

2 پاسخ

  1. دست بچه بااخلاق وخو فکر فدافن درشورای شهر درد نکنه وخداقوت هم به ایشان هم به دیگر دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *