دستگیری 5 متخلف شکار و آسیب دیدگی محیط‌بان کاشمری

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی جمعه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست کاشمر حین گشت‌زنی در منطقه شکار ممنوع سیدمرتضی و در پی شنیدن صدای شلیک تیر به پایش‌منطقه پرداخته و برای دستگیری پنج شکارچی غیر مجاز وارد عمل شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست کاشمر افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن و فاصله زیاد از محل حضور متخلفان، موضوع بلافاصله با فرماندهی یگان هماهنگ و چهار نفر به عنوان نیروی کمکی برای کمین در دو مسیر احتمالی خروج به منطقه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: همزمان با وقت افطار و اذان مغرب متخلفان حین خروج از منطقه با موتور تریل متوجه حضور ماموران یگان شده و با اصابت موتور سیکلت به آن‌ها بر خروج خود از منطقه و گریز از قانون پافشاری کردند.
جمعه‌پور گفت: با شجاعت و هوشیاری ماموران، متخلفان دستگیر شدند، اما متأسفانه در جریان این دستگیری یک نفر از ماموران دچار حادثه و مصدوم شد.
رئیس حفاظت محیط زیست کاشمر افزود: از پنج متخلف دستگیر شده یک قبضه سلاح گلوله‌زنی دوربین‌دار، یک دستگاه دوربین شکاری، هشت عدد فشنگ و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط و برای پیگیری تحویل مراجع قضایی شد.
جمعه‌پور ادامه داد: متخلفان سودجو با توجه به ماه مبارک رمضان و احتمال عدم حضور ماموران راهی منطقه شدند ولی با حضور دائمی و شبانه روزی محیط‌بانان سخت‌کوش، ترفند آن‌ها کارساز نشد و پس از دستگیری و توقیف موتورسیکلت روانه بازداشتگاه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *