کمبود اعتبار450میلیاردریالی برای تامین فضاهای آموزشی کاشمر

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ایرج سعادتمند در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر این که علیرغم افزایش ساخت و سازهای مسکن به ویژه در شهرک گلستان و مسکن مهر به بحث احداث مدارس مورد نیاز توجه جدی نشده است گفت: در حال حاضر در این مناطق با کمبود شدید فضای آموزشی روبرو هستیم و در این زمینه یک تفاهم نامه 450 میلیون تومانی با یک خیر برای تکمیل مدرسه در پروژه مسکن مهر امضا کردیم و در قالب تفاهم نامه ای دیگر با یک خیر نیک اندیش که سابقه مدرسه سازی در این شهرستان دارد مقرر شده نسبت به افزایش تعداد کلاس ها در همان مدرسه اقدام کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر نیز در این جلسه گفت: بر اساس آمار استخراج شده تنها 46 نیروی موجود می توانند در کلاس درس مقطع ابتدایی حاضر شوند و این در حالی است که برای تامین نیروی مورد نیاز 543 کلاس درس با 67 نفر کمبود مواجه هستیم.

کاظم شیردل افزود: بر اساس آمار استخراج شده تنها 46 نیروی موجود می توانند در کلاس درس مقطع ابتدایی حاضر شوند و این در حالی است که برای تامین نیروی مورد نیاز 543 کلاس درس با 67 نفر کمبود مواجه هستیم.

فرماندار کاشمر نیز که در این جلسه حضور داشت نیز خواستار نظارت جدی بر فعالیت خانه ریاضیات در این شهرستان شد.

مهدی فروزان با بیان این مطلب گفت: خانه ریاضیات با دریافت 40 هزار تومان اقدام به برگزاری کلاس های ریاضی پایه ششم در مدت 12 جلسه می کند و در این دوره ها تنها 12 صفحه تدریس می شود.

وی با اشاره به این که 50 دانش آموز شرکت کننده در کلاس های آموزش ریاضی در خانه ریاضیات در قالب 2 کلاس 25 نفره ساماندهی شدند یادآور شد: آموزش و پرورش باید نظارت کافی بر نحوه فعالیت خانه ریاضیات را داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *