مسیر راهپیمایی روز قدس اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشمر اعلام شد

حجت‌الاسلام قاسمعلی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان در سراسر نقاط کشور با حضور حماسی و انقلابی مردم روزه‌دار دومین شهر زیارتی استان رأس ساعت 11:30 دقیقه روز جمعه سوم مردادماه از مقابل آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع) آغاز و با حضور مردم در مصلی نماز جمعه و قرائت بیانیه پایان می‌یابد.
وی روز قدس را میراثی ارزشمند و یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب دانست و یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی غزه و اهمیت روز جهانی قدس انتظار می‌رود مردم روزه‌دار دارالمومنین کاشمر بار دیگر با حضور پرشور و باشکوه خود در این راهپیمایی اقتدار، صلابت، وحدت و یکپارچگی ملت را به نمایش بگذارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر آزادی قدس شریف و حل مشکلات فراروی مردم بی‌دفاع فلسطین از اهداف برگزاری راهپیمایی روز قدس است، خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده با ادارات و دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان، امر اطلاع‌رسانی در ارتباط با زمان و مسیر راهپیمایی برای حضور حداکثری مردم به اطلاع شهروندان می‌رسد.
مجیدی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: امسال نیز مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی باشکوه‌تر و پر شورتر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و پیام اتحاد و همبستگی امت اسلامی که همراه با برائت و انزجار از استکبار جهانی و عوامل صهیونیست آن در منطقه است را به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ کاشمر نیز همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه اهالی ولایتمدار و مومن این بخش برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *