450 واحد مسکن مهر در کاشمر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه شورای اداری کاشمر که با حضور مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 450 واحد مسکن مهر در

خبرگزاری‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه شورای اداری کاشمر که با حضور مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 450 واحد مسکن مهر در این شهرستان تکمیل شده است و به زودی با سفر هیئت دولت به استان با حضور مسئولان کشوری این واحدها به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به مبادله موافقت‌نامه‌های مربوط به اعتبارات تملک دارایی شهرستان و ابلاغ قسمتی از این اعتبارات از مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان خواست تا با پیگیری و رایزنی با ادارات کل، پروژه‌های عمرانی سال 93 را در کمترین زمان شروع و تلاش کنند با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، این پروژه‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه از این پس با ابلاغ دستور مقام قضایی مبنی بر برخورد با متصرفان و ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر و در مسیر جاده کاشمر به کوهسرخ خاطرنشان کرد: متاسفانه هر روز شاهد دخل و تصرفات نابخردانه به اراضی کشاورزی و دولتی هستیم؛ اما با ابلاغ حکم کم سابقه‌ای که به دستگاه‌ها داده شده است تا در لحظه مواجهه شدن با این گونه تخلفات سریعا برخورد قاطع انجام دهند، از این پس هیچ گونه کوتاهی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد افزایش ساخت‌ و ساز در حاشیه رودخانه و حتی تعرض به بستر رودخانه و جاده در محور کاشمر به کوهسرخ و نیز انجام دیوارکشی غیر مجاز در اراضی کشاورزی و تبدیل شدن زمین‌های کشاورزی به ویلا هستیم، گفت: این شورا را آخرین فرصت می‌دانم و از این پس ادامه ساخت ‌و سازها در اراضی ملی و کشاورزی و نیز در مسیر رودخانه را نخواهیم پذیرفت که مسئولان بخواهند عدم انجام وظیفه خود را به بهانه‌های واهی توجیه کنند.

فروزان با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس نهاد نماز جمعه در کشور یادآور شد: نماز جمعه در حقیقت نماد دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خوشبختانه ایران اسلامی به عنوان پرچمدار دین مبین اسلام در سراسر دنیا به خوبی از اجرای این مهم با سربلندی بیرون آمده است.

وی با اشاره به برپایی نماز جمعه در سطح شهرستان به صورت همزمان در شهر کاشمر و شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ اظهار کرد: امام جمعه به عنوان زبان دولت و نظام در جهت تبیین کلی سیاست‌های نظام و دولت به خوبی نقش ایفا کردند به طوری که هر سخنرانی که رهبر معظم انقلاب داشتند، مواضع رهبری به صورت شفاف برای مردم در معیادگاه‌های جمعه بیان شده است.

فرماندار کاشمر با اشاره به وجود برخی مشکلات که در سطح ادارات وجود دارد و مردم با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند و این مسائل نیز به اطلاع امام جمعه شهرستان نیز رسیده است، گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری مسئولان شهرستان این قبیل مشکلات قبل از اینکه در خطبه‌ها بیان شود پیگیری و نسبت به رفع و حل آن اقدام شده است.

فروزان مطرح شدن مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی کاشمر و خشک شدن جنگل سید مرتضی در خطبه‌های نماز جمعه را دو موضوع مهم و دغدغه اصلی مردم و مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با مطرح شدن این دو موضوع از تریبون نماز جمعه مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفت و امروز شاهد از بین رفتن اکثر مشکلات درمانگاه‌ها و نیز فراهم شدن زمینه آبیاری به جنگل سید مرتضی هستیم.

4 پاسخ

  1. جناب اقای فرماندار این واحدهایی که شما می فرمایید مدتی است که تحویل ما اعضا شده شما کجا بودید فکری به حال تعاونی(بسیجیان) بردارید که بعد از تحویل 3 سال از واحد دارند از اعضا پول می گیرند این پول بخدا پول زور است از شکم زن و بچهایمان باید بزنیم به این تعاونی بدهیم فکری به این کار بردارید افتتاح و بهره برداری پیشکش جناب اقای فرماندار محترم

  2. در خصوص مشکل در ادارات :یک سری به بخشداری کوهسرخ بزنید تا بی عدالتی را خودتان به چشمببینید که چی بلایی به سر عده ای از روستاییان بدبخت می اورند به بهانه طرحهای روستایی

  3. آقای فرماندارمی دانیدفاز3فرهنگیان کاشمرچه زمانی شروع شده؟؟؟؟سال 1382ودردولت خاتمی شروع شددودولت احمدی نژادهم تمام شدالان دولت روحانی است وبعداز4دولت هنوزتحویل نداده اند.

  4. دوستان عزیزی که زحمت می کشید و نظر می دهید مطمنا باشید که جناب آقای فرماندار فرصت خواندن و پیگیری نظر شما دوستان را ندارند پس به خود زحمت ندهید سرتان بیندازید پایین و هر بلایی در دولت اسلامی به سرتان می اورند خم به ابرو نیاورید
    این نظر من بود در مورد مسئولین محترم شهرمان وای به کل کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *