پایان مسابقات فوتسال و والیبال روستایی در کاشمر

CIMG5902دبیر هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشمر از پایان رقابتهای فوتسال و والیبال جام رمضان در بخش مرکزی و کوهسرخ این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی خراسان رضوی، محمد جعفر نژاد گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان که در سالن های ورزشی روستا ها و بخش های تابعه کاشمر در جریان بود، همزمان با عید سعید فطر به پایان رسید.

وی افزود: سالن های ورزشی چمران مسابقات جام رمضان شهرستان، امام علی (ع) جام رمضان بسیج پایگاهای مقاومت شهری و روستایی و امام رضا(ع) بخش مرکزی، ریوش بخش کوهسرخ و سالن انقلاب مسابقات والیبال و بسکتبال  شهرستان  در ایام ماه مبارک رمضان میزبان حضور پرشور تماشاچیان و تیم های شرکت کننده در این رقابتها بود.

دبیر هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان کاشمر ادامه داد: تیم های فوتسال روستاهای فروتقه، فرگ، قوژد، سرحوضک، زنده جان، کاژغونه، فرح آباد و قوچپلنگ در این مسابقات سالن چمران و امام علی حضور داشتند.

وی بیان کرد: در پایان مسابقات فوتسال جام رمضان روستای فروتقه که با حضور 12 تیم و مشارکت پایگاههای مقاومت بسیج روستایی برگزار شد تیم های رستوران سنتی یخدان، شهیدخشوعی فروتقه و املاک عرفانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

جعفرنژاد به حضور15 تیم فوتسال در رقابتهای بخش کوهسرخ اشاره و عنوان کرد: در پایان این مسابقات که برگزار شد، تیم‌های پایگاه شهیدخورشاهی، جوانان روستا و فجر ریوش به ترتیب به مقام اول تا سوم رده سنی آزاد دست یافتند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان روستایی نیز تیم فوتسال پدیده کاشمر به مقام اول رسید، تیم های مقاومت بسیج و کانون مسجد روستای فروتقه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشمر خاطر نشان کرد: رقابتهای فوتسال جام رمضان بخش مرکزی کاشمر نیز با شرکت 32 تیم روستایی در طول این ماه مبارک در سالن ورزشی امام علی  شهرستان جریان داشت.

و همچنین مسابقات جام رمضان شهرستان کاشمر که در محل سالن چمران این شهر در جریان بود به پایان رسید ؛ وی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم‌های فوتسال موبایل سی تل، انصارالمهدی و آهن آلات ربانی به ترتیب به مقام اول تا سوم رده سنی آزاد دست یافتند.

وی بیان کرد: در سالن ورزشی شهر ریوش از توابع بخش کوهسرخ کاشمر نیز یکدوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی با حضور 15 تیم برگزار شد که در پایان تیمهای شهدای ایور و دهیاری مکی و شهید خورشاهی به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند .

دبیر هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشمر اظهار داشت: رقابتهای والیبال جام رمضان روستاهای شهرستان نیز که از ابتدای این ماه مبارک با شرکت 6 تیم در سالن امام رضا(ع)روستای فروتقه آغاز شده بود، همزمان با عید سعید فطر پایان یافت.

وی افزود: در دیدار فینال این مسابقات تیم والیبال شهیدان اسفندیاری فروتقه با پیروزی 3بر2 مقابل تیم نیروی انتظامی کاشمر به مقام قهرمانی رسید.

جعفرنژاد بیان کرد: این دوره از رقابتها با مشارکت هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و والیبال و فوتبال  شهرستان برگزار شد که بخشداری ها، شورای اسلامی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاوت بسیج قمر بنی هاشم(ع) و مالک اشتر بخش مرکزی و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع)بخش کوهسرخ ‌و تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه کاشمر همکاری  در برگزاری آنها داشتند.
١۵:٢٧ – جمعه ١٠ مرداد ١٣٩٣ / شماره : ٨۶٩۵ برگرفته از سایت هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی خراسان رضوی

CIMG6244

CIMG6212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *