کمبود نقدینگی مشکل اصلی واحدهای صنعتی است

ایرنا – فرماندار کاشمرگفت: کمبودسرمایه در گردش و نقدینگی مشکل اصلی واحدهای صنعتی این شهرستان است.


ˈمهدی فروزانˈ روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر افزود: این در حالی است که فعالیت واحدهای صنعتی باعث پویایی اقتصاد و توسعه منطقه خواهد شد.

وی بدون اشاره به آمار گفت: به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی منطقه باید پرژه های با پیشرفت فیزیکی بالا مورد توجه بیشتری واقع شوند تا با رفع مشکل نقدینگی آنها شاهد رونق و پویایی صنعت شهرستان باشیم.

او افزود: باید با نظارت بیشتر بر واحدهای صنعتی بهویژه در بخش صنایع تبدیلی و غذایی نسبت به رعایت اصول ایمنی در محل کار و رعایت حق و حقوقات کارگران از سوی کارفرمایان اقدام شود.

فرماندار کاشمر با اشاره به تعداد زیاد نیروی کارگری شهرستان، در راستای رفاه حال و تامین آسایش این قشر خواستار احداث مجموعه ورزشی کارگران در این شهرستان شد.

وی همچنین گفت: باید با برگزاری بیشتر دوره های آموزشی برای تعاونیها بر آگاهی بخشی، ارتقا سطح معلومات و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات در این حوزه بیش از پیش برنامه ریزی شود.

در این نشست مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی حکمی ˈحسین ملوندیˈ را به عنوان رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشمر معرفی و از خدمات ˈاسماعیل پناهˈ مدیر قبلی این اداره تقدیر شد.

پیش از این صنایع معدنی وابسته به صنایع فلزی نظیر مس، طلا، سنگهای زینتی، سنگ نما و سایر صنایع معدنی وابسته به معادن از اولویتهای صنعتی شهرستان کاشمر اعلام شده بود.

بر اساس اطلاعات موجود ۶۹ واحد صنعتی با ۳۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی هزار و 400 نفر در این شهرستان وجود دارد.

یک پاسخ

  1. آقا فرماندار یک فکر به حال پولهای زوری که تعاونیهای بخصوص تعاونی بسیجیان از اعضاءمی گیرند باش
    کمبود نقدینگی مشکل اصلی کشور است نه واحدهای صنعتی کاشمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *