برای رانندگان سرویس مدارس کاشمر کارت سلامت صادر شد

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر گفت: برای 250 راننده مینی بوس و خودرو سواری که کار حمل و نقل دانش آموزان را در سطح شهرستان برعهده دارند کارت سلامت صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، سعید چیتی با بیان اینکه تاکنون 250 راننده تاییدیه صلاحیت فردی گرفته و به آموزش و پرورش معرفی شده‌اند، بیان کرد: در این خصوص دفترچه‎هایی تهیه شده که در آنها عکس ماشین و اطلاعات راننده درج شده که یک نسخه از آن در دست پلیس راهنمایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از امسال برچسب مخصوصی برای سرویس‌های مدارس طراحی شده است، ابراز کرد: تمامی رانندگان سرویس مدارس باید شرایط لازم را برای سرویس‌های مدارس باید داشته باشند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر گفت: تمامی خودروهایی که در غالب سرویس مدارس بخواهند فعالیت کنند اگر فاقد برچسب و مدارک لازم باشند توقیف و با هماهنگی به عمل آمده با راهنمایی و رانندگی روانه پارکینگ خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رانندگان وسایل نقلیه شخصا برای سرویس مدارس مراجعه می‌کردند و مستقیم با مدارس اقدام به عقد قرارداد می‌کردند، افزود: از سال تحصیلی جدید چهار شرکت را معرفی کرده‌ایم تا رانندگان با مراجعه به آن‌ها و با تشکیل پرونده برای اخذ استعلامات مورد نیاز اقدام کنند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر در ادامه در خصوص کسانی که شغل دومشان حمل ونقل و مسافرکشی است و می خواهند در قالب سرویس مدارس قرار گیرند، گفت: این افراد باید در ابتدا به این چهار شرکت مراجعه کرده و برچسب سرویس مدارس را دریافت کنند.

چیتی همچنین در خصوص کسانی هم که می‌خواهند فرزند خود را به همراه فرزندان اقوام و یا همسایگان را به مدرسه برسانند، بیان کرد: این افراد از نظر ما سرویس محسوب می‌شوند باید با مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل اقدام به تشکیششل پرونده کنند اما نیازی به مدارک حمل و نقل ندارد.

وی با بیان اینکه قرار نیست هر کس در این چهار شرکت ثبت نام کرد صلاحیت وی تایید شود، افزود: قطعأ اگر هر کدام از کسانی که قرار است به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند مقررات ابلاغی را رعایت نکنند با هماهنگی که با پلیس راهنمایی و رانندگی به عمل آمده است به پارکینگ منتقل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *