بی‌توجهی متولیان به جاده مرگبار کاشمر به شادمهر مایه تأسف است

خبرگزاری فارس: بی‌توجهی متولیان به جاده مرگبار کاشمر به شادمهر مایه تأسف است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سید حسین حسینی صبح امروز در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر که به صورت علنی برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در هفته گذشته برای چندمین بار سانحه دلخراش رانندگی در محور کاشمر به شادمهر اتفاق افتاد که سبب کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن 9 نفر شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه در بخش‌هایی از این جاده باید اصلاح هندسی انجام شود، افزود: با وجود اینکه بروز حوادث دلخراش رانندگی در این مسیر مسئولان مربوطه تاکنون اقدامی برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز و یا دو بانده کردن آن انجام نداده‌اند.
وی با بیان این که در سایه بی‌توجهی مسئولان در ایام مختلف سال شاهد تلفات جانی و جان باختن هموطنان نیز هستیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر به عنوان نمایندگان مردم ضمن اعتراض شدید نسبت به بی‌توجهی مسئولان خواستار اقدام سریع در راستای جلوگیری از تصادفات هستند تا از این پس شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
رئیس شورای شهر کاشمر با بیان این که در کشوری که در حال توسعه است بروز این چنین حوادث تلخ و ناگوار مایه تاسف است، تصریح کرد: در شرایطی که با کمترین هزینه امکان برطرف کردن نواقص جاده وجود دارد شاهد پرپر شدن هموطنانمان در این جاده هستیم.
حسینی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم از متولیان امر تقاضا داریم در راستای رفع نواقص جاد‌ه‌ای اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *