نخستین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کاشمر افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ارم کاشمر صبح امروز در حالی با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به رشته موتورسواری افتتاح شد که پیش از این نیز در سال‌های گذشته شاهد افتتاح یک پیست موتورسواری در این شهرستان بودیم که به دلیل جانمایی نامناسب و برخی مشکلاتی که توسط مالک مجموعه به وقوع پیوست عملاً مورد استفاده قرار نگرفت و سبب یأس و ناامیدی علاقه‌مندان به موتورسواری شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کاشمر در آئین افتتاح نخستین پیست موتورسواری این شهرستان گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ارم کاشمر در 6 هکتار توسط بخش خصوصی احداث شده است و با راه‌اندازی فازهای دو و سه تکمیل می‌شود.

جواد داوودی با بیان این‌که فاز نخست این مجموعه ورزشی برای استفاده موتورهای 450 و 250 سی‌سی کراس احداث شده است، یادآور شد: این فاز در یک‌هزار و 500 مترمربع و براساس نقشه پیست موتورسواری تهران با 50 میلیون تومان طراحی و اجرا شده و دارای 30 سکوی پرش است.

وی با تقدیر از ادارات ورزش و جوانان، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، امور آب و سپاه ناحیه کاشمر در همکاری برای صدور مجوزهای لازم جهت راه‌اندازی این مجموعه ورزشی خاطرنشان کرد: فازهای دوم و سوم این پیست برای آموزش نونهالان در قالب مدرسه موتورسواری و نیز ماشین‌سواری به زودی احداث می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کاشمر تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه ورزشی که محلی مناسب و امن برای تخلیه هیجانات جوانان است شاهد کاهش سوانح و تصادفات موتورسیکلت‌سواران در این شهرستان باشیم

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *