کارگران شهرداری کاشمر مقابل شورای شهر تجمع کردند

صبح امروز بالغ بر 25 نفر از کارگران شهرداری کاشمر در اعتراض به اخراج ناگهانی، در مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، یکی از کارگران که امروز در تجمع حاضر بود درباره دلیل اعتراض امروز کارگران گفت: بالغ بر 25نفر از کارگران شهرداری که هر یک 8 تا 15 سال سابقه کار دارند و طرف قرارداد شهرداری بودند اکنون به نامعلومی اخراج شده‌اند.

به گفته وی که بیش از هشت سال سابقه فعالیت در شهرداری کاشمر را دارد با بیان اینکه صبح امروز بنا به اعلام شهرداری برای تسویه حساب فراخوانده شدند، افزود: هنوز علت اخراج را به ما اعلام نکرده‌اند.

ناظوری یکی دیگر از اخراج شدگان با اشاره به اینکه از سال ۸۲ با شهرداری قرارداد همکاری دارد، از دلیل اخراجش اظهار بی اطلاعی کرد و بیان کرد: اخراج کارگران هیچ گونه قاعده و قانون انجام شده است.

رمضان آزموده دیگر معترضی که سابقه بیش از ۱۲ سال کارگری در شهرداری دارد اظهار کرد: از مرداد ماه سال گذشته به مدت یکسال با شرکت قرار داد فعالیت امضا کردیم و امروز بعد از گذشت ۲ ماه از اتمام قرارداد شرکت ما را اخراج کردند.

در همین خصوص یکی از اعضاء شورای شهر کاشمر با حضور در میان معترضان از آنان خواست تا درخواست و مطالبات خود را مکتوب و به شورا ارائه دهند تا در نخستین جلسه علنی شورا مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

هادی مازنی طی تماس تلفنی با شهرداری کاشمر گفت: شهرداری اعلام کرده است که با توجه به اتمام قرار داد کاری با شرکت مربوطه، عملا تا امضای قرارداد جدید با شرکت ۶۵ نفر در لیست اخراج قرار گرفته‌اند که امروز به ۲۵ نفر آنها ابلاغ شده است و مابقی به دلیل نیاز مجموعه شهری به ویژه در حوزه فضای سبز به کارخود ادامه می دهند.

یک پاسخ

  1. سلام لطفا به وضعیت سهام ما در کارخانه ی نخریسی کاشمر رسیدگی کنید یا سود بدهند یا پول مارا معادل روز . حرامخواری نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *