تخلفات رانندگی حادثه‌ساز در کاشمر 20 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، سرهنگ ابوالقاسم باقری صبح امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه بعضی از جرائم کشف شده مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد، بیان کرد: در اعمال قانون راهنمایی و رانندگی و برخورد با تخلفات حادثه ساز 20 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از سرقت و جیب بری و همچنین کیف قاپی از ابتدای امسال سه هزار و 30 دستگاه خودرو توقیف شده‌اند، افزود: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی کاشمر در ادامه به توقیف 565 خودرویی که اقدام به آلودگی صوتی و تخلفات حادثه ساز می‌کنند اشاره کرد و گفت: توقیف خودروهای حادثه ساز از 51 درصد افزایش به نسبت مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

باقری با بیان اینکه 29 درصد دستگیر شدگان در راستای سرقت‌های خرد و مواد مخدر بوده‌اند، یادآور شد؛ بیشتر افرادی که دستگیر شده‌اند دارای مدرک زیر دیپلم می‌‍باشند.

وی همچنین از کاهش 67 درصدی قتل در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: سرقت‌های خرد و موتور سیکلت 29 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی کاشمر در ادامه با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار می‌باشد، افزود: در تحقق شعار امسال که برگرفته از شعار سال است نیروی انتظامی تا پای جان در تحقق و رسیدن به آن تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی کاشمر تامین آسایش، برقراری نظم و امنیت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و شگردها و جرائم، نیروی انتظامی هم با برگزاری کلاس‌های مختلف و تخصصی علم و دانش خود را ارتقاء داده است.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی به دنبال این است تا وظیفه ذاتی خود را به بهترین نحو انجام دهد، از تردد بیش از 10هزار موتور سیکلت فاقد پلاک ملی در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 60 هزار موتور سیکلت در سطح شهر تردد می‌کنند که تنها 50 هزار آن دارای پلاک ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *