پرهیز شهرداری کاشمر از ریخت و پاش مصالح در اجرای پروژه‌های عمرانی

اسماعیل سلطانپور ظهر امروز در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده بخش عمران شهرداری در نقاط مختلف شهر و با وجود تذکرات قبلی، متاسفانه شاهد تکرار آن هستیم.
وی با انتقاد از عملکرد دایره عمران شهرداری کاشمر خاطرنشان کرد: در پروژه‌های عمرانی که در سطح شهر انجام می‌شود؛ بعد از گذشت دو ماه از اتمام پروژه شاهد وجود مصالح ساختمانی باقی‌مانده در سطح معابر و خیابان‌ها هستیم.
عضو شورای شهر کاشمر با تاکید بر اینکه باید در مصرف مصالح توجه ویژه‌ای داشت و مانع از هدر رفت مصالح در زمان اجرای پروژه‌ها شد، گفت: متاسفانه در اکثر پروژه‌هایی که توسط شهرداری در سطح شهر انجام می‌شود مصالح باقی‌مانده جمع‌آوری نمی‌شود؛ به طوری که 40 تا 50 روز سبب ایجاد سد معبر و بروز مشکل در تردد شهروندان می‌شود.
وی با اشاره به نابسامانی دایره عمران شهرداری کاشمر خواستار تذکر جدی نسبت به جمع‌آوری مصالح اضافی بعد از اتمام عملیات شد.
سیدحسین حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر نیز با تأیید صحبت‌های این عضو شورا گفت: بحث ریخت و پاش مصالح را تأیید می‌کنیم و بارها نیز این موضوع را به مسئول واحد عمران اعلام کردیم و مجددا نیز طی نامه‌ای این مورد ابلاغ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *