خسارت 40 میلیارد تومانی به آسفالت کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمد غزنوی صبح امروز در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار داشت: متاسفانه شرکت متولی اجرای طرح فاضلاب کاشمر بدون امضای توافق‌نامه به شهرداری اقدام به آغاز عملیات اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای سیستم فاضلاب شهر کاشمر ابتدا باید نخستین اقدامات برای امور آسفالت شکافی و سایر اقدامات در حوزه شهر ابتدا از شهرداری آغاز شود، یادآور شد: شرکت مذکور تا کنون توافق‌نامه‌ای با شهرداری امضا نکرده است و این در حالی است که عملیات اجرایی را از مسکن مهر کاشمر آغاز کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با تاکید بر اینکه شهرداری باید از ادامه عملیات اجرایی فاضلاب تا حصول توافق و نتیجه نهایی جلوگیری کند، خاطر نشان کرد: برداشت این است که می‌خواهند با اجرای قسمتی از این پروژه، شهرداری و شورای شهر را در مقابل یک اقدام و عمل انجام شده قرار دهند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح فاضلاب در شهر کاشمر بیش از 40 میلیارد تومان به آسفالت شهر خسارت وارد می‌شود، تصریح کرد: به دلیل منافع مردم نباید تا امضای توافق‌نامه و تعهد پرداخت هزینه‌های مجدد آسفالت اجازه فعالیت داده شود.

مهری پالایی عضو دیگر شورای شهر کاشمر نیز با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر به نمایندگی از مردم مخالفت خود را برای اجرای طرح فاضلاب قبل از هر گونه توافق با شهرداری اعلام می‌کنند، گفت: با توجه به خسارت میلیاردی به آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر برای اجرای سیستم فاضلاب؛ باید حق و حقوقات شهرداری مدنظر قرار گیرد.

یک پاسخ

  1. همیشه همین طوری هستیم ! چند میلیارد خرج میکنم اسفالت کنیم بعدش میزنیم خرابش میکنم! دیگه از این بهتر نمیشه! اگه مسولین واقعا خودشونو مسول میدونن ی کاری بکنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *