اختصاص 35 میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای اجرای عملیات آسفالت

جعفر سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: در نیمه نخست امسال با خرید 700 تن قیر علاوه بر اجرای آیلند شرقی بلوار جانبازان، روکش آسفالت خیابان مدرس، لکه‌گیری معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام شده است.
وی با تاکید بر اینکه بر اساس جدول زمان‌بندی در بحث اجرای آسفالت عقب نیستیم، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 3 هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر سطح شهر استفاده شده است.
شهردار کاشمر با بیان اینکه تا سه سال گذشته شهرداری‌ها از قیر یارانه‌ای برخوردار بودند؛ اما در حال حاضر به دلیل قیمت بالای قیر به ازای هر متر اجرای آسفالت 300 هزار ریال هزینه در بردارد، گفت: امیدواریم با خرید 350 تا 400 تن قیر تا پایان سال بتوانیم سطح بیشتری از معابر را آسفالت کنیم.
وی با اشاره به نامناسب بودن آسفالت بلوار امامزاده سیدمرتضی (ع) خاطرنشان کرد: بحث زیرسازی و اجرای عملیات آسفالت این محور به طول 5 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت بلوار در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و هم‌اکنون نیز اجرای آن پس از طی تشریفات اداری به پیمانکار ابلاغ شده است.
سلیمانی با بیان اینکه پس از جمع‌آوری آسفالت فعلی، نسبت به عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت در لاین رفت و برگشت بلوار اقدام می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال برآورد شده است که امیدواریم با مساعد بودن شرایط آب و هوایی از زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه در مدت چهار ماه تکمیل و در آستانه سال جدید نیز مورد استفاده شهروندان و زائران قرار گیرد.

2 پاسخ

  1. خداییش اینم آسفالته که برا بلوار جانباز ریختید؟؟؟
    همون آسفالته پر چاله چوله از این بهتر بود.همه پول ها رو هدر دادید خوب یه آسفالت خوب میریختید که این همه بالا پایین نداشته باشه

  2. شنیدیم با این که کارخانه آسفالت دارید رفتید دو برابر پول دادید اسفالت خریدید برای بلوار جانبازان . ای میگن حمایت از سال جهاد اقتصادی واقعا چه مدیریتی………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *