اولویت واگذاری اموال مازاد ادارات کاشمر با آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند وسایل و اموال مازاد قابل فروش و استفاده خود را پس از انجام فهرست‌برداری با اولویت آموزش و پرورش واگذار کنند.

وی با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش کاشمر در بحث پروژه مهر و بازگشایی مدارس یادآور شد: با توجه به این که در هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان قرار داریم باید تلاش کنیم فضای کاری را به سمت مدرسه یاری سوق دهیم؛ چراکه معتقدیم اداره کردن آموزش و پرورش تنها با بودجه و اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست.

فرماندار کاشمر با بیان این که زمینه تعامل، همکاری و مشارکت بین اولیا و مربیان در راستای انجام امور مدرسه باید افزایش یابد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ مشارکت را در بحث اداره مدارس از طریق انجمن‌های اولیا و مربیان نهادینه کنیم، قطعا شاهد رفع مشکلات در مدارس هستیم.

وی با تاکید بر این که با فراهم کردن زمینه ایجاد تغییر می‌توان شاهد افزایش مشارکت‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش باشیم، تصریح کرد: باید این تغییر را ابتدا از خودمان آغاز کنیم و اگر این تغییر در مجموعه آموزش و پرورش و مربیان ایجاد شود، یقینا شاهد تغییر و تحول در جامعه نیز هستیم.

یک پاسخ

  1. متاسفانه کامپیوترهاوچاپگرهای قرن بوق خودرابامنت واگذارمی کنندبه مدارس وخودشان بهترین وجدیدترین هارامی گیرنددرحالیکه دربرخی ادارات دریک روزیک برگه هم چاپ نمیشودآنوقت مدارس هرچه سرانه دارندوازاولیامی گیرندبازبایدبدهندبرای تعمیردرمدرسه ای کامپیوتری دیدم که جای فلش خورنداشت !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *