صرفه‌جویی 166 میلیون تومانی در آموزش و پرورش کاشمر

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: با کاهش ساعت اضافه‌کاری دبیران متوسطه، 166 میلیون تومان امسال در آموزش‌ و پرورش کاشمر صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ایرج سعادتمند صبح امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر اظهار داشت: 2 هزار و 450 نفر از همکاران را با کمترین تنش و با آرامش در سه مقطع زمانی سازماندهی کلی کردیم.

وی با بیان این که در سال تحصیلی گذشته تنها در دوره دوم متوسطه شاهد پرداخت 490 ساعت اضافه کار بودیم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها این میزان اضافه کار به 46 ساعت تقلیل یافت؛ به طوری که با کاهش 444 ساعت اضافه کار، 166 میلیون تومان صرفه‌جویی شد.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر این که با توجه به کمبود نیرو در مقطع ابتدایی در روزهای نخستین آغاز سال تحصیلی با مشکلاتی روبه‌رو بودیم افزود: با توجه به این که در سال‌های گذشته به دلیل نپذیرفتن نیروی جدید به مجموعه با مشکل مواجهه بودیم، پیش‌بینی این کمبود را قبل از آغاز سال تحصیلی به اداره‌کل منعکس کردیم.
وی با بیان این که 78 نیروی مورد نیاز مقطع ابتدایی را توسط دبیران علاقه‌مند مقطع متوسطه را تأمین و سازماندهی کردیم، گفت: در این راستا با انجام یک کار تخصصی معلمان متوسطه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه در مدارس ابتدایی سازماندهی شدند.
سعادتمند با اشاره به جذب نکردن نیروی جدید و نیز بازنشستگی و انتقالی 30 نفر از همکاران مقطع متوسطه یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر با قاطعیت اعلام می‌کنیم که با تکمیل شدن کادر آموزشی در تمام مدارس ابتدایی، مشکلی در این زمینه نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *