کمبود اعتبار مهم ترین مشکل ورزش کاشمر است


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، احمدرضا روشندل روز دوشنبه در دیدار تعدادی از اعضا و روسای هیات های ورزشی شهرستان کاشمر با امام جمعه این شهر، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون بتوان زمینه ایجاد همکاری و تعامل بیشتر نیروهای انسانی این بخش ها برای توسعه فعالیت های ورزشی را فراهم کرد.

وی از برگزای 22 برنامه فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با رونق فعالیتهای ورزشی فراهم می شود.

روشندل با اشاره به توان کاشمر در حوزه ورزش افزود: 40 هیات ورزشی در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت دارد و بیش از پنج هزار ورزشکار در این هیاتها ساماندهی شده اند.

وی با تأکید بر لزوم داشتن بیمه ورزشی برای حضور ورزشکاران در اماکن ورزشی اظهار کرد: در این راستا طی نیمه نخست امسال برای سه هزار و 500 ورزشکار کارت بیمه ورزشی صادر شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر ادامه داد: 19 پروژه ورزشی نیمه تمام در این شهرستان

وجود دارد که برای تکمیل و راه اندازی آنها بیش از 60 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: استخر سرپوشیده، استادیوم آزادی و اماکن ورزشی روباز روستایی از مهمترین پروژه هایی است که به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه تمام رها شده است.

روشندل افزود: سالن های ورزشی روستایی در قوژد، فدافن، ایور و شهر ریوش از مصوبات

دور دوم سفر رییس جمهوری دولت نهم و دهم به خراسان رضوی بوده که به رغم کمک مالی خیرین هنوز تکمیل نشده است.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: نبود حامی مالی در شهرستان یکی از کمبودهای جدی در حوزه ورزش است و ورزشکاران توان پرداخت هزینه های مختلف نظیر لباس، حق شرکت در مسابقات و رفت و آمد را ندارند.

امام جمعه کاشمر نیز در این دیدار گفت: نیاز بشر به ورزش و تربیت بدنی همواره وجود داشته و هیچگاه انسان خویش را از داشتن بدن سالم و قوی بی نیاز نمی بیند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به دیدگاه اسلام در زمینه پرداختن به فعالیتهای ورزشی افزود: از نظر اسلام، ورزش هدف نیست بلکه وسیله است که اگر در جهت صحیح قرار گیرد می تواند در انجام فرامین الهی به انسان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *