تهاجم و تهدیدات دشمن، ضرورت و اهمیت امر به معروف را افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام علی میدانی صبح امروز در نشست مشترک کمیسیون‌های تخصصی معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشمر اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار اجرایی زمینه نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر از ادارات آغاز شود.
وی با بیان اینکه موضوع حجاب باید در محیط‌های دانشگاهی از سوی روسا و مسئولان دفاتر فرهنگ دانشگاه که از اعضای ستاد احیای امر به معروف شهرستان هستند مورد توجه بیشتر قرار گیرد، یادآور شد: ادارات، نهادها و مراکز باید الگویی مناسب برای مراجعه‌کنندگان باشد.
دادستان کاشمر با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مستلزم اراده و برنامه‌ریزی صحیح و دقیق است، گفت: اگر این فریضه واجب به درستی در سطح ادارات نهادینه شود و بعد به سطح جامعه سوق داده شود، قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه تهاجم و تهدیدات جدی دشمن، ضرورت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را افزایش داده است، افزود: باید با برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی راهکارهای مقابله با بدحجابی به عنوان یک منکر در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
میدانی با تاکید بر اینکه ناامیدی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر معنایی ندارد و امام حسین(ع) تنها با 72 تن در مقابل 30 هزار نفر برای احیای این فریضه ایستاد، تصریح کرد: اگر چه مبحث امر به معروف و نهی از منکر امروز در جامعه مظلوم واقع شده، اما معتقدیم که نباید ناامید و مأیوس شد، لذا باید با برنامه‌ریزی زمینه نهادینه کردن این فریضه در جامعه را فراهم کرد.
وی با ابراز تاسف از اینکه دشمن با تبلیغات گام به گام خود در بحث ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در کشور به پیش آمده، خاطرنشان کرد: امروز باید برای از بین بردن بدحجابی و بی‌حجابی بپاخیزیم و با اجرای برنامه‌های مختلف گام به گام حرکت کنیم و دشمن را به عقب برانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *