دهه ریاضیات با خانه ریاضیات کاشمر

همزمان با دهه ریاضیات (اول تا دهم آبان ماه) خانه ریاضیات کاشمراقدام به برگزاری برنامه های ویژه ای نمود. اصلی ترین این برنامه ها، نمایشگاه دست سازه های ریاضی و وسایل کمک آموزشی با همکاری خانه ریاضیات یزد بود که به مدت یک هفته از شنبه3 آبان لغایت 8 آبان ماه در محل نگارخانه ارشاد برپا بود. طبق هماهنگی خانه ریاضیات کاشمر و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر، بیش از 600 دانش آموز مقطع ابتدایی در غالب 25 کلاس به همراه  آموزگاران شان از این نمایشگاه دیدن و در فعالیت های آن شرکت نمودند.

این نمایشگاه  در نوبت صبح و عصر مورد بازدید والدین نیز قرار گرفت. همزمان با این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی ویژه آموزگاران و معلمان ریاضی با موضوع  دست سازه های ریاضی  نیز برگزار گردید.

در روز دوشنبه 5آبان مسابقه «شهرریاضی» با مشارکت دانشگاه فردوسی مشهد در دبیرستان پسرانه تیزهوشان اجرا گردید. این مسابقه مهیج که بصورت گروهی و با مراحلی نظیر خرید و فروش سوالات و جواب آنها، تورم، بانک و …  همراه بود با حضور دکتر مجید میرزا وزیری، استاد دانشگاه فردوسی مشهد و مبتکر این مسابقه و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمربرگزار گردید.

همچنین در عصر روز دوشنبه 5 آبان نیز همایشی در محل سالن سرو کاشمر با سخنرانی دکتر میرزا وزیری با موضوع «رویکردهای نو در آموزش ریاضی» برگزار گردید و در ادامه از برگزیدگان مسابقه «شهرریاضی» و رتبه ی دوم  در مسابقه ی  کشوری کانگورو و همچنین ازمعلمان فعال در این مسابقه تقدیرشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *