دمای هوای کاشمر به صفر درجه می رسد

مجید بیجندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: بارندگی‌هایی که از 72 ساعت قبل در کاشمر آغاز شده تا اوایل صبح فردا به صورت رگباری ادامه می‌یابد و از فردا دیگر شاهد بارش باران به صورت مداوم نیستیم.

وی با اشاره به این که میزان بارندگی در مهر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و 4.5 میلی متر بارش در مهرماه سال گذشته به 3.8 میلی متر در امسال رسیده است، یادآور شد: در آبان ماه سال گذشته 18.8 میلی متر بارندگی داشتیم و این در حالی است که در 10 روز ابتدای آبان ماه امسال 18.6 میلی‌متر بارش ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی کاشمر با بیان این که میزان بارش‌ها در بخش کوهسرخ با افزایش دو برابری از 3.5 میلی متر در مهر 92 به 7 میلی متر در مهر امسال رسیده است خاطرنشان کرد: در یک ماه آبان سال گذشته 45.6 میلیمتر در کوهسرخ بارش ثبت شده است و در آبان امسال نیز در 10 روزه این ماه شاهد32.8 میلی‌متر بارش بودیم.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود از صبح فردا شاهد جوی پایدار در شهرستان باشیم تصریح کرد: در هفته آینده شاهد افزایش بیشینه دمای روز و کاهش دمای شبانه هستیم.

بیجندی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته شاهد بارش تگرگ در برخی از نقاط منطقه کوهسرخ بودیم ابراز داشت: بر اساس نقشه‌های آب و هوایی پیش‌بینی می‌شود وضعیت بارش‌های پاییزی به صورت نرمال باشد و شاهد بارش‌هایی معادل سال گذشته در فصل پاییز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *