روند احداث فرودگاه منطقه‌ای شهید مدرس کاشمر به کندی پیش می‌رود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر کاشمر گفت: مدت‌های مدید است که موضوع احداث فرودگاه مدرس کاشمر برای بهره برداری چندین شهرستان مطرح شده و حتی یک بار اعلام شد که اعتبار هم به آن تخصیص یافته است.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: جاده کاشمر به شادمهر به طول 55 کیلومتر تبدیل به جاده مرگ و کشتارگاه مسافران و شهروندان کاشمری شده اما متأسفانه هنوز هیچ اقدام عملی برای تعریض این جاده صورت نگرفته است.
وی افزود: با توجه به افزایش تردد در این مسیر چندین سال است که ضرورت دو بانده شدن این جاده مطرح شده و حتی در سفرهای استانی دولت قبلی به تصویب هیئت دولت هم رسیده است اما متاسفانه هنوز این جاده پرتردد وضعیت خطرناک قبلی خود را دارد.
حسینی خاطرنشان کرد: همین چند وقت پیش در یک سانحه رانندگی در این مسیر پنج نفر کشته شدند که سه نفر از آنها از یک خانواده بودند.
وی با بیان اینکه هر از چند گاهی شاهد حوادث تلخ و ناگواری در این جاده هستیم اظهار کرد: کاشمر دومین شهر زیارتی استان بوده و سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر است ضمن اینکه بسیاری از مسافران مشهد مقدس هم از کاشمر عبور می‌کنند و لذا باید هر چه سریع تر نسبت به چند بانده کردن جاده‌های منتهی به کاشمر به خصوص جاده شادمهر اقدام شود.
حسینی تصریح کرد: از رسانه‌ها هم انتظار داریم که به عنوان یک مطالبه عمومی و جدی مردم کاشمر موضوع دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر و نیز اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز این جاده را پیگیری کنند.
وی همچنین با انتقاد از طولانی شدن روند احداث فرودگاه منطقه‌ای شهید مدرس گفت: مدت‌های مدید است که موضوع احداث این فرودگاه برای بهره برداری چندین شهرستان مطرح شده و حتی یک بار اعلام شد که اعتبار هم به آن تخصیص یافته و کار شروع شده اما هنوز در این مورد هم اقدام قابل ملاحظه ای انجام نشده است.
رئیس شورای شهر کاشمر تصریح کرد: متأسفانه موضوع فرودگاه هر از چندگاهی مطرح شده و باز به دست فراموشی سپرده می‌شود و می رود تا ایام انتخابات مجلس که در آن ایام به عنوان یک موضوع جذاب توسط نامزدهای انتخاباتی مطرح می‌شود.

3 پاسخ

  1. این فرودگاه که مال کاشمر هم نیست،”فرودگاه”ش مال بقیه س، “شهیدمدرس”ش مال کاشمر!!

  2. ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻭﻓﺮﻣﺎﻧﺪاﺭﻭ ﻭﺷﻬﺮﺩاﺭ ﻭﺷﻮﺭاﻱ ﺷﻬﺮ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﻣﺤﺪﻭﺩﻩ ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎﻳﻲ ﺷﻬﺮ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺎﺷﻦ
    ﻇﺎﻫﺮا ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎ اﻧﻬﺎ ﺿﻌﻴﻒ. ﻫﺴﺖ
    ﻛﻤﺘﻼ ﻛﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﻧﺴﺎﺟﻲ ﻣﺪﺭﺱ ﺑﺮﺩﺳﻜﻦ ﭼﻪ ﺭﺑﻂﻲ ﺑﻪ اﻧﻬﺎ ﺩاﺭﻩ
    اﻭﻧﻬﺎ ﺑﺮﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭاﻩ ﺁﻫﻨﮓ ﺟﺎﺩﻩ ﻣﺮﻛﺸﻮﻥ
    ﺑﺮﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻴﻜﺎﺭﻱ ﺟﻮاﻧﺎﻥ
    ﻭاﺷﺘﻐﺎﻝ ﺯاﻳﻲ

  3. باسلام
    این فرودگاه اول مال فیضاباد محولات بوده وحالا هم زمزمش هست که مال تربت حیدریه ست
    این فرودگاه حتی در نزدیک محدوده کاشمر هم نیست که ما کاشمریها ادعای تصاحب ان راداشته باشیم
    کاشمریها تربتیها فیض ابادیها هرکدام ادعای تصاحب ان رادارند واخرش دولت خواهد گفت به هیچ کدومتون نمیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *