راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرستان از محل جرایم رانندگی

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدزاده در جلسه کارگروه ایمنی و ترافیک شهری و جاده ای شهرستان کاشمر که صبح امروز برگزار شد از اختصاص ۲۵۵ میلیون تومان از محل جرایم رانندگی به شهرداری کاشمر خبر داد.

وی با بیان اینکه برای سومین بار اعتبارات از محل جرایم راهنمایی ورانندگی توزیع می شود که تخصیص آنها ۱۰۰ درصد است، گفت: این تخصیص اعتبار از محل درآمد جرایم ماخوذه شهرستان بدست آمده است.

کارشناس حمل و نقل امور شهری استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته در قالب پروژه های عملیاتی پرداخت خواهد شد، افزود: در تقسیم درآمد از محل جرایم راهنمایی و رانندگی ۲۰ درصد در اختیار راهنمایی و رانندگی، ۲۰ درصد در اختیار راه و شهرسازی و باقی مانده به شهرداری و دهیاری ها اختصاص می یابد.

محمدزاده با بیان اینکه شاخص های متفاوت از قبیل جمعیت، مطالعات مصوب برای ترافیک و عملکرد شهرداری ها اختصاص می یابد تصریح کرد: شهرداری کاشمر تاکنون مطالعات خوب و کاملی برای رفع نواقص ترافیکی داشته است.

وی همچنین در ادامه از راه اندازی و تجهیز مرکز کنترل ترافیک برای شهر کاشمر از محل این اعتبارات خبر داد و افزود: خرید و نصب تجهیزات و علائم ترافیکی، تجهیز ماشین آلات خط کشی معابر، اصلاح هندسی معابر و احداث گذرگاه غیر همسطح عابر پیاده از دیگر مصوبات مربوط به این اعتبارات است.

محمد زاده در ادامه از اختصاص ۶۳ میلیون تومان به شهرداری ریوش نیز خبر داد و گفت: این اعتبار در دو نقطه از بلوار امام علی (ع) این شهر هزینه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *