نام برخی از معابر و خیابان‌های کاشمر تغییر یافت

صبح امروز در شصتمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر مصوبات دو کمیسیون نامگذاری و فرهنگی شورا مطرح و مورد موافقت اعضاء قرار گرفت.

در این جلسه 9 مصوبه کمیسیون نامگذاری مبنی بر نامگذاری تعدادی از خیابان‌ها، بلوارها و میادین سطح شهر که فاقد نام بودند مطرح و با کسب حداکثر آراء با آنها موافقت شد.

بر این اساس ضلع غربی میدان شهید مطهری به بلوار ترشیز، ضلع جنوبی میدان شهید مطهری به بلوار کشاورز، ضلع شمالی دانشکده پرستاری به خیابان پرستار، ضلع شمالی میدان ملک‌الشعرای بهار به بلوار سردار شهید صادقی، ضلع غربی میدان ملک‌الشعرای بهار به بلوار شورا و میدان انتهای همین بلوار نیز به میدان شهرداری، ضلع شمالی خیابان دانش به چهارده معصوم، ضلع غربی میدان ورودی شمال شهر در مجموعه سید مرتضی به بلوار خیام نامگذاری شد.

همچنین تغییر نام بوستان غدیر در خیابان فاطمیه به نام فدک نیز مورد موافقت اعضای شورای شهر کاشمر قرار گرفت.

در ادامه نیز با طرح هشت مصوبه کمیسیون فرهنگی، اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر با حداکثر آراء به پرداخت یک میلیون تومان به نمایندگان کارگران شهرداری مبنی بر برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه خاتون، تدوین دفترچه مشاهیر و مفاخر شهرستان با همکاری کمیسیون پژوهشی، تهیه محورها و شاخص‌های المان‌های نوروزی و انتشار فراخوان عمومی بین هنرمندان، طرح نیاز سنجی فرهنگی برای تدوین برنامه‌های سال آتی کمیسیون، کمک 55 میلیون ریالی به جشنواره تئاتر میثاق و تئاتر خیابانی، برگزاری طرح آموزش شهروندی در چهار نقطه شهر و برگزاری جشنواره غذای سنتی با عنوان ترشیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی موافقت کردند.

کمیسیون فرهنگی همچنین در جلسه اخیر با درخواست مساعدت مالی یکی از هنرمندان برای حضورش در جشنواره موسیقی فرهنگ اقوام ایران زمین مخالفت کرد.

یک پاسخ

  1. با تشکر از اعضاء محترم شورای شهر بخاطر نامگذاری بلوار شمالی میدان ملک الشعرا بهار به بلوار سردارشهید صادقی ان شاه الله کی باشد که اسفارت این بلوار هم با همکاری این عزیزان شروع شود بلوار مزین بنام سردار شهید بدون اسفارت وجهه خوبی ندارد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *