نفرات برتر مسابقات قرآنی اداره اوقاف کاشمر معرفی شدند

ایرنا – نفرات برتر سی و هفتیمن دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر شنبه شب طی مراسمی معرفی شدند.
نفرات برتر مسابقات قرآنی اداره اوقاف کاشمر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر در این مراسم گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی 10 هزار نفر از این شهرستان در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن مجید شرکت داشتند که از این تعداد 200 نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

حجت الاسلام صادق خلیلی افزود: در مرحله پایانی این مسابقات که طی دو روز در آستانه مبارکه امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد براساس رای داوران در بخش مردان و در رشته قرائت قرآن، محمد محمدی، محمد شیری و عباس رفیق دوست به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در رشته ترتیل نیز ابوالفضل رشیدی، مصطفی عاشوری و سید مجتبی هاشمی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و در رشته مفاهیم قرآن، حمید رضا سیبویه و در رشته حفظ پنج جزء قرآن، علیرضا اسماعیل پور رتبه برتر را به دست آوردند.

خلیلی گفت: در بخش زنان و در رشته قرائت قرآن، سمیه سالارزاده، زهرا زارع و فیروزه تربقانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل نیز نجمه علی دوست، معصومه راعی و نسرین علی دوست حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رشته حفظ پنج جزء قرآن، نجمه محمدیان، فائزه قربان نژاد و بتول نخعی و در رشته حفظ 10 جزء قرآن، بتول رضایی، طاهره حسینی و ملیحه اهورامزدایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

به گفته وی در رشته حفظ 20 جزء قرآن، زهره حسین زاده، مریم ابراهیمی و بی بی زهرا حسینی و در رشته حفظ کل قرآن کریم، زهرا حافظ، کبری پورعلی و کنیز اقبالی فر به ترتیب اول تا سوم شدند.

خلیلی گفت: در رشته مبانی قرآن، مرضیه عسکری، ملیحه فرقانی و زهره شبانی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش روستایی نیز علی اکرامی و جواد افتاده در رشته ترتیل و علی اکبر احمد نژاد در رشته قرائت موفق به کسب مقام برتر شدند.

در این مراسم از افراد برتر این مسابقات با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *