رونمایی از سه جلد کتاب درباره شهید مدرس در کاشمر

همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت آیت الله شهید سید حسن مدرس، امروز طی مراسمی از سه جلد کتاب در زمینه ابعاد شخصیتی این شهید در کاشمر رونمایی شد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: کتاب apostrophe سرگذشت، افکار و آثار آیت الله شهید سید حسن مدرس apostrophe به قلم حجت الاسلام محمد صادق مزینانی، خدمتی به فقاهت، ملت و کشور است.
محمد حسن ابوترابی فرد افزود : این کتاب ارزشمند امروز در بین نمایندگان در مجلس شورای اسلامی توزیع می شود.
کتاب apostrophe سرگذشت، افکار و آثار آیت الله شهید سید حسن مدرس apostrophe توسط انتشارات موسسه کتاب شناسی شیعه منتشر شده و دارای 1042 صفحه شامل 12 فصل، 10 پیوست، یک مقدمه و خاتمه سامان یافته است.

فصل های کتاب شامل زندگی، زمانه مدرس و تلاش های وی در اصفهان، مقام علمی و فقهی مدرس، اصلاح و تحول حوزه از نگاه مدرس، ویژگی های شخصیتی و اخلاق مدرس در عرصه مجلس شورای ملی، اندیشه های سیاسی، اندیشه های فرهنگی و اجتماعی، اندیشه های اقتصادی، مواضع مهم سیاسی، پاسخ، پرسش و پیشنهاد، مدرس و نهضت روزگار خود و تبعید و شهادت وی است.

دو کتاب دیگر در حوزه کودکان است که یک کتاب شعر با عنوان apostrophe مدرس شهید apostrophe می باشد و در برگیرنده اشعار سید مهدی سیدی و تصاویر نقاشی شده یاسر خزاعی است و در 12 صفحه در قطع خشتی توسط انتشارات apostrophe به نشر apostrophe منتشر شده است.

کتاب دیگر هم با عنوان apostrophe مهمان کوچه نخل apostrophe است که در 20 صفحه، داستان شهادت و دفن شهید مدرس را از زبان شاهد عینی به قلم ابراهیم اکبرزاده و تصویرگری یاسر خزاعی روایت می کند.

علاوه بر آن امروز سامانه پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره آستان قدس رضوی با حضور نایب رییس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان کشوری و استانی در کاشمر رونمایی شد.

این سامانه با شماره 32020 به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی راه اندازی شده که به صورت شبانه روزی و رایگان توسط اساتید مجرب به سوالات مراجعین پاسخ داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *