ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر در دستور کار قرار دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: موضوع ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر به مجتمع آموزش عالی سلامت در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز قدم‌هایی در این راستا برداشته شده است.
خبرگزاری فارس: ارتقای دانشکده پرستاری کاشمر در دستور کار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد جواد یزدانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشکده پرستاری کاشمر با 140 دانشجو در دو رشته فوریت‌های پزشکی و پرستاری وارد چهارمین سال فعالیت خود شده است و توانسته نخستین جشن فارغ‌التحصیلی در سال گذشته و در رشته فوریت‌های پزشکی را برگزار کند.

وی با بیان این که در بهمن ماه امسال دومین جشن فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان رشته فوریت‌های پزشکی این دانشکده برگزار می‌شود، یادآور شد: ترم آینده نیز شاهد برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نخستین گروه از دانش آموختگان رشته پرستاری هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به این که امروز به برکت خون هزاران شهید محیطی برای کسب علم و تحصیل دانشجویان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مجموعه دانشکده پرستاری کاشمر شاهد تحصیل دانشجویانی فعال، پویا و توانمند هستیم که شاخص و نمرات آنان نشان از حضورشان در سطوح بالاتر است و با وجود همه محدودیت ها در سایه تلاش خود و همکاری اساتید نیز قدم‌های خوبی تاکنون برداشته شده است.

وی با تأکید بر توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به دانشکده‌هایی که در مناطق دور فعالیت می‌کنند و با سختی‌ها و مشکلات خاصی مواجهه هستند، تصریح کرد: در حال حاضر دو بیمارستان شهید مدرس و حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر با ظرفیت 200 تختخواب به جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر در بخش درمان خدمات ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *