اعتراض دانشجویان پرستاری کاشمر به تعلق نگرفتن کدطرح با وجود اتمام دوره تحصیل

جمعی از فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کاشمر با امضای طوماری نسبت به اختصاص نیافتن کد طرح به رغم پایان دوره تحصیل‌شان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، صبح روز گذشته حدود 40 دانشجوی دختر ورودی سال 89 رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با حضور در دانشگاه آزاد خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات خود شدند.

در این طومار که رونوشت آن به دفتر مقام معظم رهبری، دفتر ریاست جمهوری اسلامی، وزارت علوم و تحقیقات، مجلس شورای اسلامی، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، با امضای دانشجویان و درج کد ملی آن‌ها ارسال شده،آمده است:

ما دانشجویان ورودی مهرماه سال 1389 رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هستیم؛ نظر به اینکه باوجود اتمام دوره تحصیل و گرفتن مدرک فارغ التحصیلی در مهرماه 1393 با وجود گذشت چندین ماه هنوز کد طرح به ما تعلق نگرفته، که با پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم واحد مذکور در تمدید مجوز پذیرش دانشجو در رشته پرستاری سهل انگاری و با تمدید نکردن به موقع این مجوز سبب به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای ما شده است که این موضوع سبب به ‌وجود آمدن نگرانی، سلب اعتماد بین دانشجویان و خانواده‌های آنان از دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

این درحالی است که هر یک از این دانشجویان با وجود مشکلات و نبود امکانات و عدم تمکن مالی و با سختی فراوان این دوره را پشت سر گذاشته که اکنون با توجه به اینکه واحدهای درمانی و بیمارستانی در حال تکمیل کادر پرسنلی خود هستند، ما نیز بتوانیم به ‌موقع کد طرح را دریافت و مشغول به کار در یکی از این مراکز شویم که تا کنون این امر با وجود گذشت مدت زمانی میسر نشده است.

متأسفانه باوجود ارسال نامه‌های زیاد به ارگان‌ها و نهادهای مربوطه هیچ نتیجه مثبتی حاصل نشده و واحد مذکور اکنون باید جوابگوی خسارات مادی و معنوی که به ما وارد شده باشد، لذا تاکنون موقعیت‌های شغلی زیادی را در اثر سهل انگاری از دست داده‌ایم، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع و احقاق حق قانونی به صورت کامل هستیم، در غیر این صورت ناگزیر از اقامه دعوی از طریق مراجع قضایی و ذی‌صلاح خواهیم بود و عواقب آن بر عهده مسئولان مربوطه است.

2 پاسخ

  1. درسته باید رسیدگی بشه ..نمیشه ک باسرنوشت بچه های مردم بازی کنن..4سال از عمر و هزینشونه و صر ف کردند…خواهشمندیم ک سریعا پیگیری کنن تا درست بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *