کشف 500 کیلوگرم ماهی قاچاق

ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی کاشمر، حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی وانت مزدا سردخانه‌دار مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خودروی حامل ماهی فاقد هرگونه مجوز بهداشتی برای حمل و توزیع است، یادآور شد: در تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد که خودروی مذکور حامل بیش از 500 کیلو ماهی فاقد مجوز بهداشتی از سوی مراکز صدور مجوز حمل و توزیع است که از استان‌های جنوبی کشور برای عرضه ماهی به این شهرستان عزیمت کرده است.

فرمانده انتظامی کاشمر ارزش ریالی ماهی کشف شده را حدود 100 میلیون ریال دانست و با توجه به اینکه سردخانه خودروی توقیف شده خراب بوده از شهروندان خواست مایحتاج روزانه به ویژه مواد غذایی فاسدشدنی را از مراکز معتبر در سطح شهر خریداری کنند.

باقری با بیان اینکه در این راستا فرد متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و خودرو به همراه محموله آن تحویل شبکه دامپزشکی کاشمر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه عزم جدی پلیس در برخورد با متخلفانی است که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آن را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *