همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در کاشمر برگزار می‌شود

علی زنده جانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر در محل دبیرستان دخترانه عفاف اظهار داشت: خوشبختانه نهضت مدرسه‌سازی با مساعدت‌ها و کمک‌های خیران در این شهرستان به شکل مطلوبی انجام شده است؛ به همین جهت به پاس قدردانی و تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و توسعه و ترویج این فرهنگ، همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز کاشمر در 18 دی ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت و نیاز جامعه مبنی بر احداث و تجهیز مدارس در سطح شهرستان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون توافقات و اقدامات خوبی در زمینه ساخت و تجهیز مدارس سطح شهر انجام شده و هم‌اکنون نیز عملیات اجرایی تعدادی از مدارس در دست اقدام است.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه در راستای تجهیز مدارس در یک ماهه اخیر 10 عدد دیتا، 10 دستگاه رایانه و 2 لب تاپ از نوسازی مدارس استان دریافت کرده‌ایم و به جهت استفاده تحویل مدارس متقاضی می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میز و نیمکت‌های فرسوده در سطح مدارس بهسازی و نوسازی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بودجه مورد نیاز برای ایزوگام 22 مدرسه و مجهز شده دو مدرسه به سیستم گرمایشی پکیج اختصاص یافته وعملیات اجرایی آن در دست اقدام است، گفت: از ابتدای امسال 12 تفاهم‌نامه برای احداث کلاس درس و توسعه مدارس انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *