جمعه بازار کاشمر نباید برای همیشه جمع‌آوری شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان مهدی فروزان صبح امروز در کارگروه ایمنی ترافیک شهری و جاده‌ای شهرستان مکان فعلی جمعه بازار را یکی از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: فرمانداری و شورای تامین آماده هرگونه همکاری در این خصوص با شهرداری هستند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه به هیچ عنوان موافق جمع آوری جمعه بازار برای همیشه نیستم، گفت: عده‌ای در این محل به کسب درآمد می‌پردازند و جمعی از همشهریان مایحتاج هفتگی خود را از این محل تامین می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تخلفات زیادی در جمعه بازار اتفاق می‌افتد، افزود: به هیچ عنوان اصرای بر ماندن جمعه بازار در محدوده خدمات شهری نداریم.

وی با بیان اینکه از مهلتی که شهردار در خصوص جابجایی خواسته است مدت زیادی باقی نمانده است، گفت: شهردار خودشان جهت جابجایی جمعه بازار تا پایان سال مهلت خواستند.

فرماندار کاشمر در ادامه با بیان اینکه کارگروه ایمنی ترافیک تخصصی است و تمامی اظهار نظرهایی که صورت می‌گیرد کارشناسی شده است، گفت: نباید اجازه داد هر شخصی از بیرون برای شورای ترافیک نامه بنویسد و اظهارنظرهای غیر کارشناسانه کند.

مهدی فروزان با اشاره به اینکه عده‌ای برای منافع شخصی خود هر حرفی را می‌زنند و یا با استان نامه نگاری می‌کنند، عنوان کرد: بعضی از طرح‌ها به دلیل اینکه کارهای عمرانی در حال انجام است موقتی است و پس از اتمام جمع آوری می شود.

وی در ادامه به اجرای طرح موفق جابجایی تاکسی‌ها در خیابان امام خمینی اشاره کرد و گفت: برای جابجایی تاکسی‌ها در خیابان‌های قائم، مدرس و 17 شهریور هم به دنبال کار کارشناسی هستیم تا به نتیجه برسد.

فرماندار کاشمر همچنین از راه اندازی اتاق ترافیک در محل آتش نشانی خبر داد و گفت: در این راستا سه دوربین در سطح شهر نصب می شود شود.

در این جلسه همچنین به خاطر تصادفاتی که در جاده کاشمر به شادمهر در ماههای اخیر اتفاق افتاد مصوب شد بر اساس نظر کارشناسی شده پلیس راه و با توسط اداره راه و شهرسازی طی مدت یک ماه تمامی راههای فرعی به خصوص باغات که به جاده اصلی منتهی می شوند مسدود گردد.

4 پاسخ

  1. 1- پاراگراف اول غلط املایی دارد. (اصرای)
    2- جناب فرماندار تا حلا سوار تاکسی شده اند که از طرح موفقشان در خ امام خمینی حرف میزنند( مردم همه سردر گمند که سوار کدام تاکسی بشن که مسیرشان باشد)
    3-چرا هیچکس جرات این را ندارد که بگوید بیشتر تصادفات نشات از کم فرهنگی مردم دارد که براحتی قوانین را زیر پا میگزارند باور ندارید لاین شرقی بلوار جانبازان سرعت مجاز 60 کیلومتر است ولی ….. ویژ ..ویژ

  2. بجای مسدود کردن مسیرهابا احداث تیر برق و روشنائی مسیر می توان آمار تصادفات را کاهش داد ، ضمن اینکه تابلوی سرعت پائین در مسیر نصب نمود و پلیس راه تعداد گشتهای در مسیر خود را زیاد و یا تعدادی دوربین نصب نمود.

  3. جناب اقای مهندس ازشما بعیداست والله پیاده بی خبر درساعات اوج به محل پارک تاکسی ها درکوچه پشت مرکز بهداشت مراجعه کنیدتاکسی جایی برای افراد پیاده هم نگذاشتندامدین ابرویش را درست کنید زدید وسط سیاهی چشمش و تاابد کورشد

  4. چقدر خوب بود یک بازار روزهم در شهرک اخر گلستان درست میشد تا رفت امد مردم هم به داخل شهر برای خرید کمتر میشد که الودگی وترافیک کمتری هم درست میشد وقتی قراره شهرتوسعه پیدا کنه باید به این چیزها هم توجه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *