9 دی روز نمایش همبستگی ملت ایران در برابر بدخواهان نظام بود

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: حادثه 9 دی برگ زرین دیگری بر سند پرافتخار تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود؛ چراکه در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرتی که داشتند به خوبی در برابر کسانی که توانایی دیدن جمهوری اسلامی را نداشتند و علیه نظام و انقلاب، ساحت قدسی معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و شکستن حرمت اهل‌بیت فتنه برپا کردند ایستاد.

وی با بیان این که حماسه 9 دی سبب افزایش بصیرت در اقشار مختلف مردم شد یادآور شد: حماسه عظیم 9 دی در حقیقت یک حماسه خودجوش مردمی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکا به اعتقادات دینی و با بصیرت، پیوند عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولی‌فقیه را اعلام کردند.

فرماندار کاشمر با اشاره به این که حضور مردم در 9 دی به صورت خودجوش و بدون برنامه‌ریزی بود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود به خیابان‌ها آمدند و از ولی‌فقیه زمان و انقلاب حمایت کردند.

فروزان با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی در حقیقت سبب مستحکم‌تر شدن بیشتر نظام شد تصریح کرد: حضور مردم در این روز سبب بازگشت مجدد آرامش به کشور شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *