جاده کاشمر به نیشابور تعریض می‌شود

نماینده مردم کاشمر در مجلس از تعریض شدن جاده کاشمر به نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان محمد اسماعیل‌نیا افزود: این جاده باید از جاده بین شهری خارج و به جاده اصلی و شریانی تبدیل شود، زیرا مراکز علمی و فرهنگی و سیاحتی دو شهر ایجاب می‌کند این جاده توسعه و بازسازی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 300 میلیون تومان اعتبار اولیه بدین منظور و یک میلیارد تومان در مرحله بعدی برای تعریض پیچهای خطرناک جاده از سمت کاشمر اختصاص یافته است، گفت: با توجه به مسیر طولانی آن این مبلغ اعتبار تکاپوی امور را نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از 130 کیلومتر جاده نیشابور به کاشمر حدود 60 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره راه کاشمر قرار دارد و بقیه در حوزه اداره راه نیشابور است که باید هماهنگی بیشتری بین مسؤولان دو شهرستان انجام شود.

جاده 50 ساله نیشابور به کوهسرخ و کاشمر به دلیل پیچهای بسیار خطرناک، عرض کم و آسفالت نامناسب که همچنان از قبل انقلاب دست نخورده باقی مانده است، همه ساله شاهد حوادث ناگوار رانندگی و تلفات جانی بسیاری برای مردم می‌شود.

2 پاسخ

  1. مدیر محترم پایگاه اطلاع‌رسانی شهرستان کاشمر
    ضمن عرض سلام، احترام و خسته نباشید به اطلاع می‌رساند مقاله‌ای با عنوان «همسایه‌ی نزدیکتر از خویش؛ دیباچه‌ای بر پیوندهای تاریخی و فرهنگی کاشمر و نیشابور» در آدرس زیر منتظر شده است که حضور محترم جنابعالی، همشهریان فرهیخته کاشمری و مخاطبان ارجمند پایگاه اطلاع‌رسانی کاشمر، تقدیم می‌گردد.
    با احترام
    وب‌نوشت سرزمین بینالود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *