فروشنده سئوالات آئین نامه رانندگی در کاشمر دستگیر شد

مشهد – ایرنا – فرمانده انتظامی کاشمر گفت: فردی که با سوء استفاده از اطلاعات و سئوالات آزمونهای آئین نامه رانندگی قصد فروش آن به شهروندان را داشت، دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه این فرماندهی، سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: افسران راهور حین بررسی پرونده های افراد شرکت کننده در آزمونهای آیین نامه رانندگی به فردی که به کرات در این آزمون شرکت کرده ولی موفق به کسب نمره قبولی نشده بود مشکوک شده و وی را حین برگزاری آزمون تحت نظر قرار دادند.

وی اظهار کرد: فرد مذکور که از سئوالات کپی برداشته و هیچ توجهی به برگزاری آزمون و زمان پایان آن نداشت، مورد بازرسی بدنی قرار گرفت و تعداد قابل توجهی از سئوالات همراه کلید پاسخ آنها و یک عدد کارت شناسایی متعلق به یکی از کارکنان واحدهای نظامی از وی کشف شد.

باقری گفت: متهم 24 ساله ابتدا منکر هرگونه جرم شد اما در بازجویی های فنی و پلیسی برابر شواهد و ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: این متهم با همکاری دختر عمه 24 ساله خود اقدام به کپی برداری از سئوالات آزمون های آئین نامه رانندگی کرده و قصد داشتند این سئوالات را به همراه پاسخ آنها به فروش برساند.

وی گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین از دستگیری باند سارقان سیم و کابل خبر داد.

سرهنگ باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق و تلفن، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و ردزنی های گسترده محل نگهداری اقلام سرقتی را شناسایی کرده و در اقدامی ضربتی سه مالخر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یکصد کیلو سیم و مفتول مسی کشف کردند.

سرهنگ باقری اظهار کرد: در بازجویی های اولیه متهمان سابقه دار به خرید اجناس از دو جوان 22 و 24 ساله اعتراف کردند که در عملیاتی مشابه، دو متهم اصلی نیز دستگیر شده و به هشت فقره سرقت از تأسیسات شرکت برق و مخابرات و منازل در حال ساخت اعتراف کردند.

وی گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *